SSC Allmänt snack Allmänt småprat Utebliven leverans

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    estic
    Deltagare

Är det någon mer än jag som var med på Risto’s gruppköp av vingar, i juni 2003, och inte har fått någon leverans? Man börjar ju undra om man skall sätta pengarna på blås kontot.

/D

Subbarist
      Deltagare

I princip alla förutom du och en till har fått sina grejer, din vinge fick du inte när jag lovade för att den blev skadad under transporten och lackeraren i sverige hade semester stängt och sen varför jag inte tog tag i saken direkt jag kom tillbaka från min semester fick du ett PM om… + att jag bjöd dig på diverse grejer som kompensation för allt jävla strul som har gett mig gråa hårstrån, så ett PM till hade jag gärna kunnat ta från dig innan du går ut på forumet. Men och andra sidan så förstår jag din frustration, för jag själv hade nog också varit ganska lack, men som sagt den är på G och du ska ha den nu i dagarna beroende hur Schenker sköter sina leveranser.

/Risto

estic
        Deltagare

Risto: Jag tycker allt, att jag har gett dig en ärlig chans. Du har haft ett antal veckor på dig och jag har skickat ett antal pm oxå.
          Visst har det vart jävligt mycket strul under året som gått, men ett par update pm ifrån din sida hade ju inte skadat tålamodet heller.

/D

Subbarist
          Deltagare

Jag förstår dig fullt ut, men du fick ett PM av mig för nån vecka sen där jag föklarade varför jag inte har tillgång till nätet och inte tid heller för den delen…. Som sagt ber om ursäkt för strulet och runket som har varit, men din vinge och dina gälar är på väg till dig med Schenker…

/Risto

estic
            Deltagare

Att grejerna är på g, det låter bra.

/D

dlehtihet
              Deltagare

>Att grejerna är på g, det låter bra.
                >
                >/D

Saker och ting har ju en förmåga att lösa sig till slut 🙂 Om det är tullare som ”blåst toppen” eller någon annan form av myndighet som inte har alla indianer i kanoten låter jag vara osagt. Jag vet själv hur det är. Murphys lagar styr tyvärr allting.

m v h

Danne

ps. Risto, ska försöka komma loss ifrån jobbh—etet någon gång och köpa lite däck av dig. Ringer och förvarnar några dagar innan… 🙂 ds.

Manor
                Deltagare

>Är det någon mer än jag som var med på Risto’s gruppköp av
                  >vingar, i juni 2003, och inte har fått någon leverans? Man
                  >börjar ju undra om man skall sätta pengarna på blås kontot.
                  >
                  >/D

Är det inte lättast att fråga Risto (via ett PM eller mail) om detta?

mvh Mats N

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.