SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vad är det för fel på mig?

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    Groover
    Deltagare

Då jag är vuxen (typ) så kan jag meddela att det största felet du gjorde Alien var att skaffa dig en ytterligare bil. Själv har jag bara Imprezan och då får den också agera som transportfordon i ur & skur…sommar som vinter…med och utan husvagn. Jag har haft funderingar på att köpa en slit och släng bil ibland då jag vägrar att lämna Imprezan på någon infartsparkering eller på en parkering i stan där jag inte har någon uppsikt. Hittills har det dock inte blivit av…dels föratt jag är rädd att man börjar snika med användningen av Imprezan även av andra skäl. Nä, Imprezan får stå ut att användas varje dag…så att den inte röstas bort till förmån för exempelvis en sketen Opel ;-).Sälj Opeln så att du blir frisk. För du är just nu en mycket mycket sjuk människa :P.

Ushiamej ! Fågelinfluensa i all ära men det verkar som om det är en allvarligare epidemi på G i klubben. Är inte en viss herr Sura-bo drabbad av detta lömska virus oxå?? 😛

… give the iron !!!

Manor
      Deltagare

Då jag är vuxen (typ) så kan jag meddela att det största felet du gjorde Alien var att skaffa dig en ytterligare bil. Själv har jag bara Imprezan och då får den också agera som transportfordon i ur & skur…sommar som vinter…med och utan husvagn. Jag har haft funderingar på att köpa en slit och släng bil ibland då jag vägrar att lämna Imprezan på någon infartsparkering eller på en parkering i stan där jag inte har någon uppsikt. Hittills har det dock inte blivit av…dels föratt jag är rädd att man börjar snika med användningen av Imprezan även av andra skäl. Nä, Imprezan får stå ut att användas varje dag…så att den inte röstas bort till förmån för exempelvis en sketen Opel ;-).

Sälj Opeln så att du blir frisk. För du är just nu en mycket mycket sjuk människa :P.

Lefty
        Deltagare

AlienBice!?!? 😀

Visar 3 inlägg - 16 till 18 (av 18 totalt)
        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.