Har 2 olika styrboxar som har olika chip. Skulle vilja veta vad det är för slags chip och vilken box som är att föredra?
Bild 1 är det en extra monterat krets där det finns plats för lite fler chip där det står 50706 HI och på det andra 50705 LO.
Bild 2 sitter det bara ett chip i där det är en klisterlapp på med texten TJE820638 bilen med denna box gick rätt friskt och laddade 1,2-1,3. Är även något extra litet kort med kablar från kontaktstycket som är limmat mitt på.
Som Fladric sa så är det övre ett Vos chip ifrån australien, bland det bästa chipet som finns på marknaden till Legacy Turbon. Åkte med detta chip i min.
Att ladda 1,3 på en original motor är ett recept för härdsmälta, det är där man maxar spridarna. Dessutom ser det mer ut som att Box 2 är modifierad ist för chippad…
Här har du juh bilder på chippen. Du får ursäkta mina sega svar men jag måste gå igenom min egen bil innan jag kan sälja någon av boxarna, Den lixom misständer och jävlas. Ska se över lite laddtryck osv och kastbyta boxar. Men absolut du har första tjing så fort det är gjort!
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.