SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vad e styling?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Addson
    Deltagare

Satt o surfade runt på blocket o fick för mig att söka på stylad på kategori bilar o fick upp ca 200 träffar!! he he!!
      Men saken e vart går gränsen till att bilen e stylad? Har ett prakt exempel här!
      http://www.blocket.se/vi/7376525.htm?ca=11_s
      Jag anser ju inte att denna bil e så ”stylad”
      Styling för mig e när man börjar bygga om sin bils utseende kan stripar den snyggt osv!!
      Styling e ju inte att bara tona rutorna och sätta på 15″ alu fälg!

Har jag fel?
      Mvh En undrande Adde som själv sitter i styling träsket

Boki
      Deltagare

Satt o surfade runt på blocket o fick för mig att söka på stylad på kategori bilar o fick upp ca 200 träffar!! he he!! Men saken e vart går gränsen till att bilen e stylad? Har ett prakt exempel här!http://www.blocket.se/vi/7376525.htm?ca=11_sJag anser ju inte att denna bil e så ”stylad” Styling för mig e när man börjar bygga om sin bils utseende kan stripar den snyggt osv!! Styling e ju inte att bara tona rutorna och sätta på 15″ alu fälg!Har jag fel?Mvh En undrande Adde som själv sitter i styling träsket

😀 😀 håller med dig, den bilen är ju helt orginal. Undra om den personen vet vad han skrivit igentligen 😀 😀 😀

Janne248
        Deltagare

anser ju inte att denna bil e så ”stylad” Styling för mig e när man börjar bygga om sin bils utseende kan stripar den snyggt osv!! Styling e ju inte att bara tona rutorna och sätta på 15″ alu fälg!

För 15 år sedan kanske tonade rutor och fälgar var styling, men inte idag.

Manor
          Deltagare

…men hallå…han har ju bytt bromsklossar bak också, samt monterat dit förstärkt bakre fjädring…den är ju superstyle:ad :D.

Undrar varför han skriver att lacken är blöt när bilden togs…hela vitsen med att fota en blöt bil är ju för att den ska se blankare ut än den är.

Att bilen sen har ”takräken” och är ”sörvad” känns tryggt för framtiden :P.

mvh Mats N

Blocken
            Deltagare

För 15 år sedan kanske tonade rutor och fälgar var styling, men inte idag.

Du glömde extraljusen, dom är hårda. Jag har två på Niehundran, lyser reGält 😉

/Black

Crescent Boge KokarEdition I

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.