SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vad gör alla – egentligen?

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 163 totalt)
  • Författare
    Vio
    Deltagare

Orkade inte läsa igenom alla trådar… Men tror jag sticker ut från mängden… ;0P

/Vio – kassörska på ICA sen snart sex år..

daniel83
      Deltagare

Kan ju säga så här att nu har man bytt arbetsplats.Är anställd hos IndustriQompetens i Västerås.Jobbar för tillfället på Leax Mekaniska på Glasgatan i Köping.Gör saker till Volvo, ABB i Ludvika mm.Väldigt roligt.//Daniel

Nu är det så att Leax även har /gör grejer till Sellholm i Köping.//Daniel – Har åkt Rallybil:7 :7 :7

Då har man bytt jobb.

Är nu tillsvidaranställd hos Lernia Bemanning.

//Daniel

555_STI
        Deltagare

Programmerare och Solutions Manager hos Configura

Sitter och lekar med kod och projektledar =)

Driver också eget företag Jenkins Technology, säljer datorer och dataprylar billigt

Nick_Carter
          Deltagare

Jobbar som systemutvecklare(som alla andra) på Enterprise Business Information Systems Sweden AB(100 spänn till den som har ett längre företagsnamn 🙂 ), jättespännande 🙂 jobbar med ärende och dokumenthantering för kommuner och landsting. Inget att skryta med på krogen…

Kör impreza gt -00 sedan ett år tillbaks. Bytte från en volvo 940 GL, blev lite skillnad..

/Niklas i skellefteå

AndreasGT
            Deltagare

Jag jobbar på Kronfågel i Kristianstad som Livsmedelstekniker låter väldigt krångligt men det är det inte jag tar hand om färdig slaktade kyklingar och paketerar dem i lådor mm mm mm…

AndreasGT

Mortimer
              Deltagare

Også lidt IT her, er udd. IT-tekniker, men arbejder i drifts-afdelingen i Metroen i københavn

MariaimprezaGT
                Deltagare

får väl la uppdatera, har bytt post till biträdande platschef på autoexperten borås

Maria

Audi is teh ####!!

Yonaz
                  Deltagare

Ingen som behöver en HR-kille? (jag kan dansa också)

/J – trött på’t

Niklas
                    Deltagare

Yonaz: Sök till DICE, du kan bli den 4e SSIaren här! :7

Skynda skynda, flerdagarskonferens i september! :9

/N – bygger banor till ”Mirror’s Edge”

thesmittan
                      Deltagare

Jag jobbar som butikschef i en matvarubutik…

MittX
                        Deltagare

va alla jobb ska låta fint då!
                          själv är jag då: landsvägs förslitare. 4 man under chefen! eller närmare sagt TRUCKER! (flisbil)

Toxicator
                          Deltagare

Jaha.. får väl inte vara sämre..

Jobbar för närvarande på Office data. Installerar servrar, persondatorer och sätter upp och driftar det hos kunder runt om södertälje trakten för tillfället.

Manor/Mats:
                            Jobbade innan på IBM och med just stordatorer, enterprise storage och backuprobotar 😉
                            Vad är de för typ av maskiner du har i din park? z9? Och vart är det du jobbar?

/Mange

rickey
                            Deltagare

Jag får väl kladda lite här också.

Jag arbetar på ett företag som tillverkar isolering, emballage och annat i frigolit.

Visserligen inte världens roligaste jobb.. men men!

Fisherman
                              Deltagare

VA är det inga som är fiskare här!! Jag är me` en båt, som fiskar lax och torsk!!—————————————Tuning Is Not A Crime!!!

Jo då, här är en till, därav mitt nick. 😉
                                Trålar torsk, sej, plattfisk och även lite sill till midsommar. 🙂

// Fisherman

Subaru Impreza WRX STi Petter Solberg Edition -04

syke
                                Blockerad

Yonaz: Sök till DICE, du kan bli den 4e SSIaren här! :7Skynda skynda, flerdagarskonferens i september! :9/N – bygger banor till ”Mirror’s Edge”

Får ni också åka till Sunwing resort på konferensresor? :+

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 163 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.