SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vad gör alla – egentligen?

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 163 totalt)
  • Författare
    Amit
    Deltagare

krögare…äger Restaurang Sandra i lund…

Amit

Ubbe
      Deltagare

HP – Nordenansvarig för leverans av ”outsourcade tjänster” till en global kund. IT-nisse också med andra ord…

//Ubbe

moken
        Deltagare

precis som Matmor och Migu jobbar jag på Ericsson. Ännu sålänge sitter jag i Nynäshamnsfabriken, men tillhör Kistafabriken nu efter varslena här i Nynäs. Ska börja pendla dit efter semestern nån gång*urk*

Jobbar som test coordinator.

FeA
          Deltagare

Jag bränner runt i mellansverige med timmer och ved, kör alltså timmerbil – åt Jernbergs åkeri

/Tommy ”FeA” Jernberg 😉

SecretAgentMan
            Deltagare

Konsult på WM-data (sedan 6 år ganska precis nu), MS-baserade saker, nät, mail (exchange och domino)…etc, etc, etc…har varit i den branschen sedan tidigt -90.

…och för att få göra något vettigt med fingrarna så fipplas det med Imprezor stup i ett.

IT har fördelen att man saknar aldrig muskler, och heller inte slantar, vilket är en fördel när man handlar dyra saker till Silverpilen, och jobbar själv på den (jääääädrar vad tunga en del saker är! :D).

/J – nybadad igen

thorlake
              Deltagare

Å jag knegar som CRM Projektledare på ett Amerikansk ägt företag.
                Kundhantering och säljsystem för främst stora och medelstora globala företag.

IT nörd jag med helt enkelt. 🙂

Yonaz
                Deltagare

Jag får lön av Seuritas, jobba låter jag andra göra 😉

Yonaz
                  Deltagare

Dubbel post.

alrik
                    Deltagare

Kör tradare nattetid mellan Västerås och Örebro. Ett spännande och utvecklande jobb 😉

/ Mikael

thehook
                      Deltagare

Fd. Ericssonnisse, var med och designade Ericssons första 3G nät i Japan, fick sen sparken under nedragningen (3G var väl inte så viktigt?) och är nu fattig student. Fast nu sommarjobbar jag på en fabrik och böjer S som skall sitta på en vägg i Sturegallerian. Fast inte längre eftersom jag slutade för ca 55 minuter sen… 😀

Mvh / Krooken – åker till Ios om två dagar 😀 }(

2ny
                        Deltagare

jobbar som UPS-tekniker inom elbranchen, även som installatör.

daniel83
                          Deltagare

Jag jobbar som NC-operatör.
                            Anställd hos IndustriQompetens i Västerås.
                            Men för tillfället jobbar jag på Volvo Construction i Eskilstuna.

/Daniel

badlynx
                            Deltagare

Ja, jag förstod att det var nånting med impreza ägare 😀

simo
                              Deltagare

Som svensk ska man ju inte sticka ut…så IT-mupp är man!

Volvo IT kommer lönen från…Volvo, Jaguar, Aston Martin, o Ford jobbar ja åt.

/U

Sso
                                Deltagare

Ansluter mig till fårskocken, IT-Konsult jag med på WM-Data sen i våras då firman jag jobbade på innan blev uppköpt.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 163 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.