SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vad gör alla – egentligen?

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 163 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Ska man inte känna sig utanför så är jag data programerare,support och maskin tekniker innom skogsindustrin. Men som ärlig svensk kan ja ju inte ljuga,jag kör skördare (skogsmaskin)en Eco Log 560B 2månader gammal med en ny dator som styr hela maskinen j**eln och GPS som jag inte förstår mig på o inte hellet den andre piloten som ringer titt som tätt o undrar vad han ska göra när han tryckt på någon knapp han inte borde.

Datorer är bäst när man inte behöver dom.

alrik
      Deltagare

Ska man inte känna sig utanför så är jag data programerare,support och maskin tekniker innom skogsindustrin. Men som ärlig svensk kan ja ju inte ljuga,jag kör skördare (skogsmaskin)en Eco Log 560B 2månader gammal med en ny dator som styr hela maskinen j**eln och GPS som jag inte förstår mig på o inte hellet den andre piloten som ringer titt som tätt o undrar vad han ska göra när han tryckt på någon knapp han inte borde.Datorer är bäst när man inte behöver dom.

Det är alltså så man ska säga. Ljuger gör du väl inte, mer talar lite svävande om vad du gör 😀

Lastbilen jag kör får fnatt ibland, senaste inatt då den tappade laddtryck över 1600rpm. De är en såndär datorfel, slå av huvudströmmen och allt fungerar fint igen. Om någon blir fel på en Volvo lastbil så är huvudströmmen ett hett tips att prova, lagar det mesta som inte fungerar så länge de inte är rent maskinella fel. 😉

/ Mikael – kör snart Scania

Janne248
        Deltagare

Vad gör alla…..just nu…tjänsteresa i Indonesien…

Mats
          Deltagare

Finns det Imprezor där nere??

Mats GBG
            Regionsansvarig Göteborg

killer
            Deltagare

Supporttekniker på Bredbandsbolaget

Subbarist
              Deltagare

Säljare på Berner Montageteknik (verktyg, förbrukning, specialverktyg till bilverkstäder)… sketa kul åker bara runt på en massa bilverkstäder hela dagarna långa, dricker kaffe snackar skit och har det allmänt bra 😛

Rallyrille
                Deltagare

Jag jobbar som tryckare på ett arkoffset-tryckeri i Jkpg!
                  Såg att det fanns fler med samma intresse för Subaru-bilar inom branschen!:)

Hej på er! 🙂

/Mvh. Rickard

PPP
                  Deltagare

Mer IT, professor i telekom. Arbetar mycket med Ericsson, Telia och Bredbandsbolaget.

Boki
                    Deltagare

Japp 🙂 jobbar som yrkesförare. Kör Taxi, men är utbildad Tekniker inom allt med EL och ELEKTRONIK plus Bil.

Twinturbo
                      Deltagare

Är utbildad till maskiningenjör och sitter just nu och konstruerar turbosystem på en av Sveriges största biltillverkare 😉

KristianE
                        Deltagare

Jobbar som verkstads ansvarig på en entreprenadfirma i halmstad.
                          Jobbar med hjul-lastare och grävmaskiner och lastbilar bl.a.

Janne248
                          Deltagare

Finns det Imprezor där nere??

Såg en iaf!! MY01-02 silver WRX. Högerstyrd. De har vänstertrafik där nere!

Robban_Sde
                            Deltagare

Jag jobbar som Transportledare & Teamledare på Gärdin & Persson
                              (ett företag som säljer Industri & Byggprodukter)

Är egentligen utbildad som dagdrivare 🙂

MariaimprezaGT
                              Deltagare

jobbar som säljare på autoexperten i borås

/Maria

Audi is teh ####!!

Desen
                                Deltagare

Jobbar på Svabo Kaross o Hudraulservice, som huvudsakligen bygger o servar specialkarosser i form av djurbilar och olika underhållsfordon till järnväg.

/Andreas, Skåne, Kristianstad

http://www.hildinggren.se/Bilder/BlockDesenSatanliten.JPG
                                  300 st posters av Block 1250kr
                                  1st porrfilm 199kr
                                  2st öl 28kr
                                  Att anvnjuta allt detta i sängen med satan PRICELESS!

Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 163 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.