Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #27730
    Grovsnus
    Deltagare

      Har funderat på detta ett tag. Alla hoppas vi väl att forumet ska växa och bli större och större. Och med storlek kommer förmodligen fler användare (som mig själv) som inte känner att en projekt-tråd är befogad, men ändå vill visa sina små/stora förbättringar av bilen.
      Idé-skapande leder sällan till nåt ont (i bilkretsar iallafall… 🙂 )
      Försöker väl dra mitt strå:

      (Om det finns nån som inte vet så är loggan efter texten jdm-loggan för forester :))

      SSC #1596
      Oyp_Oyp

      #236548
      Janne248
      Deltagare

        Idag har jag ställ på min Subaru!

        #237360
        hedberg____
        Deltagare

          Har monterat fjäderbens stag fram och bak. framtida planer är impreza turbo ny DP 3″ och katt sen 2.5″ efter katten och ny bränsle pump och ett vos chip nya stötdämpare och rostlagning:D bilen det gäller är en Legacy turbo 93a

          #236929
          goffemannen
          Deltagare

            Monterat nya frambromsarna idag. Luftat bromsarna fram och satt på nya banhjulen(nya för gatan har ja inte fått än). Sen ställt på bilen.

            #237478
            adam.b.w
            Deltagare

              Jag har kört på krokiga skogs vägar:-) för att få prova coilisarna ordänkligt och sommar däcken:-) de va gryme kul jag ska se om vi kan köra där med klubben i sommar kanske:-)

              #237538
              blixte
              Deltagare

                Monterade mitt nya luftfilter idag så nu är allt gjort (som jag ska göra) innan mappningen på onsdag:)

                #236599
                FeA
                Deltagare


                  Monterat sommardäcken, slog på stort och montera nya rödeloxerade hjulmuttrar 🙂

                  #236997
                  Erok
                  Deltagare

                    Idag har jag påbörjat foilera av bilen, slutade i lacksläpp och blåsor på fingrarna =)

                    #236549
                    Janne248
                    Deltagare

                      Idag har jag monterar högtalar adaptrar för 5 1/4″ högtalare i bakdörrarna i min WRX STi MY04’a.

                      #236962
                      TomK
                      Deltagare

                        Folierade lite inrednings detaljer idag.

                        #236998
                        Erok
                        Deltagare

                          Ruskigt snyggt! Var är folien köpt? Även om jag just nu HATAR foilering så kan jag tänka mig att ha det i bilen iaf 😉

                          #236727
                          555_STI
                          Deltagare

                            Igår blev det lite meck och idag var det Sviestad,första bankörning för året och med nya bilen, det var kallt! Men annars gick det riktigt bra. Stor skillnad med Twin Scroll och mycket plats på bana idag, inte många som orkade dit med vädret som det var. Kanske kommer någon bild sen såg några som fotade.

                            Dålig bild tyvärr.. men 🙂

                            Mer mer! 🙂

                            #236944
                            Mäki
                            Deltagare

                              Idag har jag fått tag på gamla ägaren till bilen i England och snackat med honom om chassit och sprutet, efter lite guidande kan jag nu skifta mellan mapparna på SimTek:et 😉
                              Sen har jag sorterat upp alla kvitton till bilen. (hemskt o-spännande bildag för mig 😉 )

                              #237972
                              Evets
                              Deltagare

                                Monterat ny grill.


                                #237234
                                kleinis
                                Deltagare

                                  Snart är bilen klar för elmia 🙂

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.