Visar 15 inlägg - 1,546 till 1,560 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Svullo
    Deltagare

Bytt avgas. Invidia catted DP + q300

t1hero
      Deltagare

Besiktad utan anmärkning, han fick köra några varv med vänsterbroms och värma upp katten men CO förhöjd tomgång låg ändå farligt nära gränsen (blir lite sprit i tanken nästa gång)

Igge
        Deltagare

Besiktad utan anmärkning, han fick köra några varv med vänsterbroms och värma upp katten men CO förhöjd tomgång låg ändå farligt nära gränsen (blir lite sprit i tanken nästa gång)

Kör stenhårt innan besiktningen :p

t1hero
          Deltagare

Kör stenhårt innan besiktningen :p

Det är så oförutsägbar trafik så bilen hinner kallna.

Nu köpte jag nya r888 från demon-tweeks, under 2papp styck om jag räknar pundkursen rätt.

Det får nog bli ett set XP8or också, de går åt fort med min körstil.

Koffe
            Keymaster

Det är så oförutsägbar trafik så bilen hinner kallna.

Nu köpte jag nya r888 från demon-tweeks, under 2papp styck om jag räknar pundkursen rätt.

Det får nog bli ett set XP8or också, de går åt fort med min körstil.

Ja vänsterbroms brukar käka belägg 😉

t1hero
              Deltagare

Ja vänsterbroms brukar käka belägg 😉

Nej, jag beskyller inte besiktningsmannen för min beläggkonsumtion.

Marcus_petersson
                Deltagare

Var och köpte en Impreza type-r v.limited års 00 förra helgen. Bilen köptes som påbörjat rallybilsbygge. Så all inredning är urtagen och påbörjad konvertering till vänsterstyrt. Ägaren kom på att det var synd att förstöra en sådan bil i god tid 😉

Så idag gjordes en grundlig inventering och sortering av alla delar. Dock blir man lite trött när elsystemet ligger uppdelat i ica påsar :/ Allt skulle finnas sa han ju, men inte i vilket skick 😛

Men jag är helnöjd med köpet iaf 🙂

MVH // Marcus Petersson

t1hero
                  Deltagare

Var och köpte en Impreza type-r v.limited års 00 förra helgen. Bilen köptes som påbörjat rallybilsbygge. Så all inredning är urtagen och påbörjad konvertering till vänsterstyrt. Ägaren kom på att det var synd att förstöra en sådan bil i god tid 😉

Så idag gjordes en grundlig inventering och sortering av alla delar. Dock blir man lite trött när elsystemet ligger uppdelat i ica påsar :/ Allt skulle finnas sa han ju, men inte i vilket skick 😛

Men jag är helnöjd med köpet iaf 🙂

MVH // Marcus Petersson

Intressant, vad blir det för projekt? All-in med bur och extra allt eller återställning?

Marcus_petersson
                    Deltagare

Intressant, vad blir det för projekt? All-in med bur och extra allt eller återställning?

Jag ska sätta ihop den som vänsterstyrd först och främst, sen har jag inte bestämt mig. Den kommer ha full inredning iaf. Ev bort med baksäte och halvbur i framtiden 🙂 Men det är lockande att göra en stilren 22b kopia 😉 Var och tingade en dontator bil idag iaf 🙂

MVH // Marcus Petersson

Igge
                      Deltagare

Jag ska sätta ihop den som vänsterstyrd först och främst, sen har jag inte bestämt mig. Den kommer ha full inredning iaf. Ev bort med baksäte och halvbur i framtiden 🙂 Men det är lockande att göra en stilren 22b kopia 😉 Var och tingade en dontator bil idag iaf 🙂

MVH // Marcus Petersson

Stilren 22b kopia är ju ljuvligt! 😀

Christian S
                        Deltagare

för någon timma sen bytte jag ratt i min bil:)

kamikaze
                          Deltagare

Blev det snap off i samma veva ?

Igge
                            Deltagare

Kört på Nürburgring 🙂

Christian S
                              Deltagare

Blev det snap off i samma veva ?

självklartd—0.o—b

Zlasher
                                Deltagare

Kört på Nürburgring 🙂

Grymt! hur gick det? Kände du igen den ifrån alla spel?=)

Visar 15 inlägg - 1,546 till 1,560 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.