Visar 15 inlägg - 1,696 till 1,710 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #237113
    Anteln
    Deltagare

      Det är flytande skivor från PFC fram, DBA 4000 skivor bak, stoptech stålomspunna slangar samt PFC 08 belägg runt om.

      Vilket jla bett… 🙂 (Och typ halva kostnaden mot originalgrejer)

      Nu behöver man bara krängningshämmare, coilovers, däck och motor som matchar också… i den ordningen. 🙂

      #237813
      Grovsnus
      Deltagare

        Dagen till ära har jag bytt ut mitt värdelösa batteri.
        Och eftersom jag missade lägga upp bild när jag hade bytt till sommardäck så får det väl bli en risig kombinationsbild nu

        SSC #1596
        Oyp_Oyp

        #236894
        edbe
        Deltagare

          Dagen till ära har jag bytt ut mitt värdelösa batteri.

          Och eftersom jag missade lägga upp bild när jag hade bytt till sommardäck så får det väl bli en risig kombinationsbild nu

          Snyggt 😉

          Skickat från min iPhone med Tapatalk

          #237224
          Fladric
          Deltagare

            Fick sälja min Impreza i fredags!
            Kändes lite tråkigt att se den åka iväg 🙁

            Men den känslan varade inte så länge då jag på lördag åkte upp till Gällivare och hämtade mig en Legacy Tubo kombi istället 😀

            Åkte tåg upp till Gällivare för att hämta den och 5 min innan vi var framme, ringde säljaren och hade krockat den! 😡 Vad är oddsen liksom?

            Som tur var, var det bara kosmetiska skador, men kändes tråkigt hursom…

            Köpte den ändå för den var i ett riktigt bra skick (Endast gått 19700 mil), ingen rost alls i bakskärmarna, inte ens lite bubblor 🙂 Enda rosten som finns är vänster framskärm (som har ett rosthål av någon anledning :confused:) och en lite skada på taket som det börjat bubbla lite i… Men annars riktigt kry! 😎

            Är hursom väldigt nöjd, kul att det fortfarande finns Legacys i vettigt skick 🙂

            #236895
            edbe
            Deltagare

              Fick sälja min Impreza i fredags!

              Kändes lite tråkigt att se den åka iväg 🙁

              Men den känslan varade inte så länge då jag på lördag åkte upp till Gällivare och hämtade mig en Legacy Tubo kombi istället 😀

              Åkte tåg upp till Gällivare för att hämta den och 5 min innan vi var framme, ringde säljaren och hade krockat den! 😡 Vad är oddsen liksom?

              Som tur var, var det bara kosmetiska skador, men kändes tråkigt hursom…

              Köpte den ändå för den var i ett riktigt bra skick (Endast gått 19700 mil), ingen rost alls i bakskärmarna, inte ens lite bubblor 🙂 Enda rosten som finns är vänster framskärm (som har ett rosthål av någon anledning :confused:) och en lite skada på taket som det börjat bubbla lite i… Men annars riktigt kry! 😎

              Är hursom väldigt nöjd, kul att det fortfarande finns Legacys i vettigt skick 🙂

              Kul! Har du den i Umeå eller Sundsvall? 🙂

              Skickat från min iPhone med Tapatalk

              #237225
              Fladric
              Deltagare

                Kul! Har du den i Umeå eller Sundsvall? 🙂

                Skickat från min iPhone med Tapatalk

                Känns roligt faktiskt 🙂

                Den står i Umeå än så länge och väntar på att försäkringsärendet ska behandlas 🙂 kommer ner med den till Sundsvall efter påsk!

                #236896
                edbe
                Deltagare

                  Känns roligt faktiskt 🙂

                  Den står i Umeå än så länge och väntar på att försäkringsärendet ska behandlas 🙂 kommer ner med den till Sundsvall efter påsk!

                  Kul! Vi får köra en Sundsvallsträff efter det då! 🙂

                  Skickat från min iPhone med Tapatalk

                  #237226
                  Fladric
                  Deltagare

                    Kul! Vi får köra en Sundsvallsträff efter det då! 🙂

                    Skickat från min iPhone med Tapatalk

                    Det tycker jag definitivt 😉

                    #237101
                    t1hero
                    Deltagare

                      Tvättat intercoolern på insidan. Började med tsprit men det var för vekt. Bensin bet bättre men jag hoppas att gräsklipparen inte skär av svart bensin.

                      #237699
                      Igge
                      Deltagare

                        Monterat coilovers, verkar lovande, men ska höja lite bak 😛

                        #236897
                        edbe
                        Deltagare

                          Monterat coilovers, verkar lovande, men ska höja lite bak 😛

                          Du får lägga upp lite bilder sen

                          #238318
                          nilbri
                          Deltagare

                            Servat BRZ för andra gången. Kostnad totalt: noll ??????

                            #237114
                            Anteln
                            Deltagare

                              Vet inte om det där var förvirrade frågetecken… men Subaru har fri service de tre första åren, så inget konstigt.

                              Börjar bli dags att boka min fjärde service på STIn snart, den första jag betalar för. Mycket trevlig policy tycker jag. 🙂

                              #238319
                              nilbri
                              Deltagare

                                Servat och Wellkept lackbehandling. Sommarskor på måndag = vår

                                #237228
                                Fladric
                                Deltagare

                                  Monterade mina Tein Super Street på kombin då originalfjädringen var sopslut!

                                  Då Tein-benen är gjorda för en Impreza GC8 är bakfjädrarna alldeles för mjuka och bilen blev onödigt låg bak! :p
                                  Ny, hårdare fjädrar ska beställas!
                                  Sommardäcken lades också på i samma veva 🙂

                                Visar 15 inlägg - 1,696 till 1,710 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.