Byte olja o filter efter vinterdvala o körde en liten sväng. Var typ 8 månader sedan jag körde den :o. Hade glömt hur rolig den är när det svänger :)….känns såååå mkt rappare än audin i styrning d—0.o—b. Jag vet det men jag hade glömt känslan bara 😀
Hämtat bilen från service. 🙂
Fick en bättre lånebil denna gången (tokstandard impreza 2015) jämfört med sist.
Då kändes det väl lite sådär att lämna tillbaka 2015 sti´n för att hoppa in i min gamla wrx igen…
Hämtat bilen från service. 🙂
Fick en bättre lånebil denna gången (tokstandard impreza 2015) jämfört med sist.
Då kändes det väl lite sådär att lämna tillbaka 2015 sti´n för att hoppa in i min gamla wrx igen…
Fick en Athos i10 som lånebil, frugan undrade vars motorn satt för hon tyckte man satt bakom kofångaren.
Grym känsla att få kliva in i rallybilen efter en dag med en bil som uppenbarligen har en kusen per hjul….
Idag blev Forestern 2år med 10621 mil på räkneverket. Ganska problem fria med en bytt gasdämpare på bakluckan efter sju månader och en ny framruta för någon månad sedan annars bara oljor och filter.
Monterade HKS RSK kittet som har legat på hyllan länge. Första intrycket är annorlunda insugsljud, har inte hunnit gasa nämnvärt men det går snålare under spool vilket gör bilen klart slöare. 🙂