Visar 15 inlägg - 1,741 till 1,755 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #236741
    Koffe
    Keymaster

      Bytte till sommardäck idag 😮

      #236864
      Christian S
      Deltagare

        Bytte till sommardäck idag 😮

        bättre sent än aldrig;)
        va faktiskt bara någon vecka sedan jag såg några bilar vid jobbet som fortfarnade hade dubbdäck:eek:

        #238419
        Bubu
        Deltagare





          Tvättat och tagit några bilder.

          #238125
          Tyrfing
          Deltagare

            Idag har jag fixat så mätaren Visar K/hm hittat att det var en lös kontakt som strulade med spolarvätska pumpen.

            Nu är det bara fixa nya lampor och titta på ett nytt avgassystem.

            #237270
            FiddeFuling
            Keymaster

              Hämtade bilen igår hos Trollspeed i Trollhättan, Mappad utav Per Johansson.

              Slutade på CEngHP – 296,5 // CEngTq – 370

              Känns gött, fick dock en varning om att den blå ryker lite på full last.
              Får se hur länge denna motorn hänger med :confused:

              #237925
              Zlasher
              Deltagare

                bättre sent än aldrig;)
                va faktiskt bara någon vecka sedan jag såg några bilar vid jobbet som fortfarnade hade dubbdäck:eek:

                Ja jag ser bilar varje dag här i stockholm som kör runt med dubb ännu.

                #236918
                Vince
                Keymaster

                  Byte olja o filter efter vinterdvala o körde en liten sväng. Var typ 8 månader sedan jag körde den :o. Hade glömt hur rolig den är när det svänger :)….känns såååå mkt rappare än audin i styrning d—0.o—b. Jag vet det men jag hade glömt känslan bara 😀

                  #237819
                  Grovsnus
                  Deltagare

                    Hämtat bilen från service. 🙂
                    Fick en bättre lånebil denna gången (tokstandard impreza 2015) jämfört med sist.
                    Då kändes det väl lite sådär att lämna tillbaka 2015 sti´n för att hoppa in i min gamla wrx igen…

                    SSC #1596
                    Oyp_Oyp

                    #236686
                    abacus
                    Deltagare

                      Hämtat bilen från service. 🙂
                      Fick en bättre lånebil denna gången (tokstandard impreza 2015) jämfört med sist.
                      Då kändes det väl lite sådär att lämna tillbaka 2015 sti´n för att hoppa in i min gamla wrx igen…

                      Fick en Athos i10 som lånebil, frugan undrade vars motorn satt för hon tyckte man satt bakom kofångaren.
                      Grym känsla att få kliva in i rallybilen efter en dag med en bil som uppenbarligen har en kusen per hjul….

                      #237305
                      Norbius
                      Deltagare

                        Bad om liten reg-skylt, tog 1 timma sen var den beställd. Bara bad om den… =)

                        #236709
                        Andersson
                        Deltagare

                          Idag blev Forestern 2år med 10621 mil på räkneverket. Ganska problem fria med en bytt gasdämpare på bakluckan efter sju månader och en ny framruta för någon månad sedan annars bara oljor och filter.

                          #237707
                          Igge
                          Deltagare

                            Lämnat iväg pärlan till verkstad för hjulinställning och cornerweight 🙂

                            #237149
                            Patrick P931
                            Deltagare

                              Monterade HKS RSK kittet som har legat på hyllan länge. Första intrycket är annorlunda insugsljud, har inte hunnit gasa nämnvärt men det går snålare under spool vilket gör bilen klart slöare. 🙂

                              #237708
                              Igge
                              Deltagare

                                Äh, lean spool är ju tufft, eller nåt

                                #237709
                                Igge
                                Deltagare

                                  Fan vad tung bilen är 😛

                                  1599 kg (inkl full tank och 78kg förare), 58,6% fram

                                Visar 15 inlägg - 1,741 till 1,755 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.