Visar 15 inlägg - 1,906 till 1,920 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #237728
    Igge
    Deltagare

      Bråkat med baggen, den börjar bli billig 😛

      #238426
      SaraW
      Keymaster

        GT:n besiktad och godkänd ännu en ggn (Y) 🙂

        #236659
        Surbarbro
        Deltagare

          Monterat frontläpp. Monterat nya R-Däck och bytt olja och filter:)

          Bara undra hur gick det med frontläppen.
          Jag köpte två sist, då jag alltid kvaddar dem.
          Ska prata med en kompis som låna en av mig. Kanske han kan fixa.

          #236874
          Christian S
          Deltagare

            tvättat, kopplat på batteriladdaren, dragit på kapellet samt ställt av den.

            #236713
            Andersson
            Deltagare

              Har gjort 18000mila service ikväll, är nog inte många Forester -13 som redan gjort den 😀

              #236714
              Andersson
              Deltagare

                Första besiktningen gjord med 18068 mil på mätaren och blankt papper 🙂

                #238442
                Skimmi
                Deltagare

                  Tjenare!

                  Idag ett öppet sportluftfilter k&n satt under förmiddagen på Sti 13, låter grymt men fick inte chansen att testa ifall den kommer att klicka vi fullgaspådrag som det gjorde på min förra Sti 11 på grund av för mycket snö på vägarna.

                  Min förra Sti började klicka så fort rpm slår 4000+ tog bilen då till PBZ och dom mappade filtret tror jag och sen dess bilen åkte hur fin som helst.

                  Jag kanske behöver din hjälp Patrik med mappning för jag tror att det måste göras oavsett.

                  Det som är också gjort idag, 2st nya D2S 6000k monterades hur fin som helst, samt 2 st led parkeringsljus 6000k, men jag tror på att ledden är lite för starka, undrar om bilen kommer att gå igenom besiktning då?

                  Annars jag är super nöjd med det jag fick göra idag.??????

                  #238229
                  zanoii
                  Deltagare

                    2 st led parkeringsljus 6000k, men jag tror på att ledden är lite för starka, undrar om bilen kommer att gå igenom besiktning då?

                    Största problemet är nog om de ger för blått ljus. Det är helt subjektivt och upp till besiktningspersonen.

                    #237849
                    Grovsnus
                    Deltagare

                      Idag har jag Xenon-konverterat helljuset 🙂
                      Så nu är det bara att invänta mörkret så man kan köra en sväng och testa

                      SSC #1596
                      Oyp_Oyp

                      #236584
                      gluffis
                      Deltagare

                        Hämtat ut min WR blåa BRZ av 2017 års modell 😀 Tydligen första sålda 2017 i Sverige…

                        http://www.mean.net/brz.1.jpg

                        #236744
                        Koffe
                        Keymaster

                          Nice!

                          Några roliga uppgraderingar på årets modell?

                          #236585
                          gluffis
                          Deltagare

                            5hk mer , lite mer vrid. Lite kosmetik, ingen navi. Sedan har dom en liten integrerad display i instrument klustret.
                            Sedan är elektroniken förfinad, har ett ‘track mode’ och sedan försöker den aldrig hjälpa till som den förra gjorde trots man försökt stänga av allt.

                            Vill minnas det är massor med saker som är ändrade men det är väl dom uppenbara 😀

                            #237328
                            Jommie
                            Deltagare

                              Hämtat ut min WR blåa BRZ av 2017 års modell 😀 Tydligen första sålda 2017 i Sverige…

                              http://www.mean.net/brz.1.jpg

                              Grattis. Då får vi se den på Hamburgerbruket i Eskilstuna den 25? 😀

                              #238425
                              Bubu
                              Deltagare

                                Hämtat ut min WR blåa BRZ av 2017 års modell 😀 Tydligen första sålda 2017 i Sverige…

                                http://www.mean.net/brz.1.jpg

                                Stort grattis!

                                #236586
                                gluffis
                                Deltagare

                                  Grattis. Då får vi se den på Hamburgerbruket i Eskilstuna den 25? 😀

                                  Näää 🙁 Sambon hade löst det tydligen….

                                  Men det blir fler gånger 🙂

                                Visar 15 inlägg - 1,906 till 1,920 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.