Visar 15 inlägg - 181 till 195 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #238086
    Robzon
    Deltagare

      Fått larm inmonterat. Igår dock. Nu känns de lättare att sova om natten. 😉
      Åkte förbi idag när jag hade lunch och såg din bil Arson. Är impreza tätt där. 🙂

      #237372
      Arson
      Deltagare

        Fått larm inmonterat. Igår dock. Nu känns de lättare att sova om natten. 😉
        Åkte förbi idag när jag hade lunch och såg din bil Arson. Är impreza tätt där. 🙂

        Haha, såg dig som hastigast bakifrån (sitter på kontoret). Blå med guldiga fälgar och stora vingen va? 🙂

        #238087
        Robzon
        Deltagare

          Haha, såg dig som hastigast bakifrån (sitter på kontoret). Blå med guldiga fälgar och stora vingen va? 🙂

          Stämmer bra. 🙂
          Och när jag skulle ut på vägen igen så kommer en silverfärgad impreza oxå. Kryllar av dem.

          #237373
          Arson
          Deltagare

            Stämmer bra. 🙂
            Och när jag skulle ut på vägen igen så kommer en silverfärgad impreza oxå. Kryllar av dem.

            På parkeringen bredvid står en äldre blå Impreza, och parkeringen rakt fram står en svart Blob Eye hehe

            #238039
            csjovold
            Deltagare


              Prov monterade 22b fronten idag, bra passform. Dock så måste jag göra något slagd fäste för blikersen. 🙂

              #237374
              Arson
              Deltagare

                Dum fråga, men vad är skillnaden mot en vanlig GT-front? 🙂

                #238040
                csjovold
                Deltagare

                  Dum fråga, men vad är skillnaden mot en vanlig GT-front? 🙂

                  Fronten överlag eller bara blinkersfästena?

                  22b fronten är den fronten som satt på impreza 22b och på wrc bilarna i slutet av 90-talet. Har lite andra dimljus skydd osv. Mycket snyggare än en vanlig GT/ type r front imo. 🙂

                  #238077
                  Simon.x
                  Deltagare

                    I går fixa ja lite kolfiber till luft insuget..

                    Idag Fått dit mina dimljus d—0.o—b :p

                    //Simon

                    #236522
                    OzO
                    Deltagare

                      I måndags gjorde OZO ett besök hos Carglass och fick ny fin framruta.
                      I tisdags och idag gjorde OZO ett längre besök hos Dentmaster och blev av med alla fyrtiosjutton bulor, dörruppslagsmärken och rådjursbucklor! Som ny, jäkligt nöjd!

                      Ser man skillnaden? 😉

                      Sen blir det besök hos lackaffär’n och bli av med lite rost (pga iskörning med fulldubb och orginalfjädring). Sen blir det rostskyddsbehandling, dock verkar OskarRostmästar’n vara fullbokad! 😉 Sen blir det hemlig botoxbehandling för OZO ska på bal! 😎

                      #237534
                      Lindbloom
                      Deltagare

                        I måndags gjorde OZO ett besök hos Carglass och fick ny fin framruta.
                        I tisdags och idag gjorde OZO ett längre besök hos Dentmaster och blev av med alla fyrtiosjutton bulor, dörruppslagsmärken och rådjursbucklor! Som ny, jäkligt nöjd!

                        Ser man skillnaden? 😉

                        Sen blir det besök hos lackaffär’n och bli av med lite rost (pga iskörning med fulldubb och orginalfjädring). Sen blir det rostskyddsbehandling, dock verkar OskarRostmästar’n vara fullbokad! 😉 Sen blir det hemlig botoxbehandling för OZO ska på bal! 😎

                        Låter som du ska bli snygg till klubbträffen i härnösand;)

                        #236523
                        OzO
                        Deltagare

                          Låter som du ska bli snygg till klubbträffen i härnösand;)

                          Får nog satsa på Beach 2013 istället, för jag kommer inte hinna allt till Härnösand (ett viss Fordskrälle som slukar tid & $$$ :)) men man får ju börja nånstans! Känns bra iaf att få bort dörruppslag från 90-talet från dumgrannen… kan varmt rekommendera bulaffär’n! 😎

                          #236691
                          Andersson
                          Deltagare

                            Håller nu på natt o dag för att hinna klart med nya looken på bilen till lördag morgon då den ska vara med på BRZ-visning. Grannens reaktion i morse när jag hämtat de nylackade fälgarna va; Ooo herre gud. Får väl se vad ni andra tycker. Imorgon ska det poleras, vaxas och jobba.
                            Ibland tar jobbet bort allt för mycke av fritiden, men jag har ju hela fredagnatten på mig 😉

                            #237424
                            nossnoJ
                            Deltagare

                              Håller nu på natt o dag för att hinna klart med nya looken på bilen till lördag morgon då den ska vara med på BRZ-visning. Grannens reaktion i morse när jag hämtat de nylackade fälgarna va; Ooo herre gud. Får väl se vad ni andra tycker. Imorgon ska det poleras, vaxas och jobba.
                              Ibland tar jobbet bort allt för mycke av fritiden, men jag har ju hela fredagnatten på mig 😉

                              Vart utspelas detta?

                              #236692
                              Andersson
                              Deltagare

                                Vart utspelas detta?

                                I Kalmar, har precis kommit hem från VIP-visningen med champagneprovning, buffé öl o vin. Dom har en blå o en silver. Fick även nöjet o växla några ord med Kjell, regionsansvarig från Subaru Nordic.

                                #237425
                                nossnoJ
                                Deltagare

                                  I Kalmar, har precis kommit hem från VIP-visningen med champagneprovning, buffé öl o vin. Dom har en blå o en silver. Fick även nöjet o växla några ord med Kjell, regionsansvarig från Subaru Nordic.

                                  Okej lite långt att åka för min del! 🙁

                                Visar 15 inlägg - 181 till 195 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.