Visar 15 inlägg - 196 till 210 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #236693
    Andersson
    Deltagare

      Okej lite långt att åka för min del! 🙁

      Lite efter två inatt blev bilen klar. Kul att man fick en plats inne i bilhallen. Får se vad kommentarerna blir nästa helg på Emmaboda.

      #236879
      Torgan
      Deltagare

        I går ryckte jag loss mina skit coilover för nu va jag trött på att gunga fram! samtidigt fick bilen en mild rubbing + vax + lackskydd behandling sen väntar bara en hel massa annat små pill i några veckor framöver i väntan på att mina coilovers ska fixas med ny chimsning för att matcha hårdare fjädrar och förhoppningsvis ska det inte gunga mer!

        http://www1.garaget.org/gallery/images/123/122630/122630-b767b558254878eb2af1f90ac164398a.jpg

        http://www1.garaget.org/gallery/images/123/122630/122630-e6625f35e2cc5037e0df603f8d51cd46.jpg

        Allt som jag tänkt fixa hoppas jag att ska hinna få till innan det är träffen på mittsverigebanan!

        #237433
        Quackpack89
        Deltagare

          Besiktigat min Impreza utan anmärkning 😀

          #236953
          fjar
          Deltagare

            lackade fälgarna.

            #236807
            Jonas.L
            Deltagare

              Besiktigat min Impreza utan anmärkning 😀

              Den är sinnessjuk snygg din bil, ser den rätt ofta då jag antar vi är typ grannar 😛

              #237426
              nossnoJ
              Deltagare

                Börjat förbereda bilen inför storträffen. Idag har jag målat bromsoken på ena sidan. Resultatet.

                #237414
                Hjelm
                Deltagare

                  Idag var det faktiskt inte subban som fick något för en gångs skull, denna gången var det min tur 🙂

                  #237535
                  Lindbloom
                  Deltagare

                    Idag vart de en ecumapp, nya stift samt komplett olje å vätskeservice hos jrm:)

                    #236764
                    Mumin
                    Deltagare

                      Idag blev det äntilgen av.. Type r motorn jag köpte av Brabusen här på forument blev startad idag och allt fungerar klock rent 😀 Tack för smidig affär Brabusen!
                      Synd bara att jag monterade fel koppling i skiten när jag lyfte i motorn så blir att plocka ner låda nästa vecka och byta till rätt exeedy steg 1 !!
                      Kvar att göra är nu att byta till den snälla koppligen samt att montera New age sti IC, nytt scoop och täta med ny list för nya ICn sen ska det bokas för mappning 🙂

                      #236911
                      Vince
                      Keymaster

                        Har tvättat bilen. Den var jättesmutsig trots att den har stått i garaget i vintras och har knappt använts i år. Nu är den ren o fint in o utvändigt d—0.o—b

                        #236542
                        Subarumicke
                        Deltagare

                          monterat en klätterställning i bilen

                          #236831
                          Steewe
                          Deltagare

                            monterat en klätterställning i bilen

                            Sweet! Redo för de stora uppdragen. 😀

                            #236576
                            Kvarnis
                            Deltagare

                              monterat en klätterställning i bilen

                              De va värst 🙂
                              Själv kapade jag bort en del grejer som vekade var i vägen 😀

                              #237415
                              Hjelm
                              Deltagare

                                Igår var det äntligen dax för mappning ! Trollspeed stod för kalaset och bilen är äntligen på vägarna igen!!

                                #237375
                                Arson
                                Deltagare

                                  Vad kostar en mappning hos Trollspeed?

                                Visar 15 inlägg - 196 till 210 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.