Visar 15 inlägg - 211 till 225 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #237493
    adam.b.w
    Deltagare

      Vad kostar en mappning hos Trollspeed?

      de är ju tim taxa så de beror på hur bra kondition grejerna är i

      tex om dom hittar lekage osv jag betalade 6000 för 5-6 timmar skulle jag tippa på men då hade dom dator problem. och dom fick inte upp mitt ladd som dom ville.

      #237162
      Fladric
      Deltagare

        Efter ett 8-timmars maraton i garaget igår kväll sitter Legacyn äntligen ihop och är körbar och påställd! 😀
        Blev väldigt nöjd med både lacken och Teinbenen 🙂
        Tycker dessutom att WRX-fälgarna ger den ett lite mer cleant utseende så jag behåller dem nog.

        #238005
        JohanLofgren
        Deltagare

          Idag monterade jag nya 6,5″are på skoj, spelade helt okej fast det kanske inte riktigt är ljudbyggarbilar, men vad gör de när man har Boxermuller!

          Suddig bild, ber om ursäkt för de!

          http://www.garaget.org/?car=281007

          #237416
          Hjelm
          Deltagare

            de är ju tim taxa så de beror på hur bra kondition grejerna är i

            tex om dom hittar lekage osv jag betalade 6000 för 5-6 timmar skulle jag tippa på men då hade dom dator problem. och dom fick inte upp mitt ladd som dom ville.

            min bil krångla lite , fick betala 8500:- för 12,5 tim + att vi inte hann mappa klart, så jag ska dit 1 vända till och göra slutmapp, jag är nöjd med dem, trevliga killar som sagt:)

            #237376
            Arson
            Deltagare

              Eibach Pro-kit sänkfjädrar sitter på kärran nu!

              Blev lite lägre, lite styvare och lite roligare att köra 🙂

              #237876
              Zlasher
              Deltagare

                Eibach Pro-kit sänkfjädrar sitter på kärran nu!

                Blev lite lägre, lite styvare och lite roligare att köra 🙂

                Naajs så det var värt det? har du någon bild:-P blir det spacers också?

                #237877
                Zlasher
                Deltagare

                  Fick äntligen köpt mig en vinge till Gonzo på ebay. Blev en original JDM STI V5-vinge, precis en sån jag ville ha. Ska bli mycket spännande 🙂

                  Behöver lite TLC, och en lackning bara innan kröningen.

                  Jävligt snygg den där vingen. Blir nog awsome med den på.:)

                  #237377
                  Arson
                  Deltagare

                    Har inte hunnit tagit någon bild än, den är så grymt skitig just nu 😛

                    #237878
                    Zlasher
                    Deltagare

                      Det är uppfattat:D
                      Funderar på att montera barmätare i min nu i helgen.
                      Har en liggandes som jag hade i gamla bilen, dock blått ljus, illa att det inte finns ngn orginal i sti:n
                      Defi mätarna som går att koppla på bilens dimmnings funktion kostar ju skjortan:D

                      Har inte hunnit tagit någon bild än, den är så grymt skitig just nu 😛

                      #237378
                      Arson
                      Deltagare

                        Det är uppfattat:D
                        Funderar på att montera barmätare i min nu i helgen.
                        Har en liggandes som jag hade i gamla bilen, dock blått ljus, illa att det inte finns ngn orginal i sti:n
                        Defi mätarna som går att koppla på bilens dimmnings funktion kostar ju skjortan:D

                        Försök montera så att den ser någorlunda original ut. Är megaallergisk mot självlysande mätare som sitter mitt på instrumentpanelen. Speciellt på lite nyare modeller 🙂

                        Annars har ju HKS en lösning som kopplas in via originaldisplayen för att visa all möjlig information, kostar dock närmare £1 000 i UK 😀

                        #237379
                        Arson
                        Deltagare

                          Det är uppfattat:D
                          Funderar på att montera barmätare i min nu i helgen.
                          Har en liggandes som jag hade i gamla bilen, dock blått ljus, illa att det inte finns ngn orginal i sti:n
                          Defi mätarna som går att koppla på bilens dimmnings funktion kostar ju skjortan:D

                          Så ser den ut med nya fjädrarna 🙂 Crapig mobilbild…

                          #236954
                          fjar
                          Deltagare

                            köpte sparco stolar 🙂

                            #236721
                            kamikaze
                            Deltagare

                              Idag har jag och Carl äntligen fått mappat bilen med den “nya” motorn 🙂

                              Efter att ha smällt en kolv på Mantorp förra året så har vi fått ihop en motor med long block från en RA v3-96 ihop med insuget från den gamla GTn för att slippa modifiera elsystemet allt för mycket
                              TD0518g snurra med 800cc spridare och E85 gav 374hk/481nm mappat av Maxxtuning

                              Är skönt som f*n att få köra kokare igen efter ha kastats mellan hopp och förtvivla sedan raset

                              Kurvan

                              Och skål alla glada d—0.o—b

                              #236577
                              Kvarnis
                              Deltagare

                                Idag har jag och Carl äntligen fått mappat bilen med den “nya” motorn 🙂

                                Efter att ha smällt en kolv på Mantorp förra året så har vi fått ihop en motor med long block från en RA v3-96 ihop med insuget från den gamla GTn för att slippa modifiera elsystemet allt för mycket
                                TD0518g snurra med 800cc spridare och E85 gav 374hk/481nm mappat av Maxxtuning

                                Är skönt som f*n att få köra kokare igen efter ha kastats mellan hopp och förtvivla sedan raset

                                Kurvan

                                Och skål alla glada d—0.o—b

                                Grymt att den är liv i gammal kokarn igen 🙂
                                Finns lite ryt i den gammmla snurran än ser jag 😀
                                Tur ni buyt låda med tanke på vridet torde vart snabb död för e 5 petad 😀

                                Skål !!!, är själv i garaget och nu ringe grogg larmet 😀 20 över är det dax att kvälla för en Mika Häkkinen 😀

                                #236578
                                Kvarnis
                                Deltagare

                                  Btw har blvit lite adetpter fräst för att få till det gissar ja på då ?
                                  Dvs phase 2 insug till phase 1.5 toppar

                                Visar 15 inlägg - 211 till 225 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.