Visar 15 inlägg - 226 till 240 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #236722
    kamikaze
    Deltagare

      Btw har blvit lite adetpter fräst för att få till det gissar ja på då ?
      Dvs phase 2 insug till phase 1.5 toppar

      Japp stämmer fint, fick även korta insuget 12 mm på längden för att det skulle passa så tändspolen sitter numer bara med 2 skruv

      #236579
      Kvarnis
      Deltagare

        Japp stämmer fint, fick även korta insuget 12 mm på längden för att det skulle passa så tändspolen sitter numer bara med 2 skruv

        Jo det är det som är så tråkigt dvs ett jävla mek, fick ett samtal från UK i dag så min härva är på G.

        #237729
        Sjögren Racing
        Deltagare

          Börjat borra bort alla svetspunkterna på taket, dom snålade inte med punkter japanerna..

          #238078
          Simon.x
          Deltagare

            Fixat ett nät galler i fronten (siter mellan dimljusen nertill),Lackad i svart. 🙂

            Tvättat bilen. :p

            Har even rostskyddat bilen för ca 2 v sen, så i dag fick ja putsa bort lite överförigt klet med ett plast kort + pensel tvätta broms oken så man ser STI loggan.. 😀

            //Simon

            #237879
            Zlasher
            Deltagare

              Så ser den ut med nya fjädrarna 🙂 Crapig mobilbild…

              blev ju riktigt najs, inte så jävla lågt som jag trodde=)
              du har inte skrapat i något gupp?

              #236543
              Subarumicke
              Deltagare

                Monterat en ny taklist och limmat dit listerna med rutlim så nu bör skiten sitta kvar
                Men det viktigast av allt ställt in ölen på kylning 🙂

                #236825
                Fricke.w
                Deltagare

                  JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! då var äntligen bilen besiktigad med blankt papper i dag 😀 känns så jäkla skönt.

                  #236970
                  TomK
                  Deltagare

                    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! då var äntligen bilen besiktigad med blankt papper i dag 😀 känns så jäkla skönt.

                    Grattis!
                    Visst känns det najs!!

                    http://www.subaruclub.se/forum/showpost.php?p=637940&postcount=395

                    😀 😀 :p

                    #236826
                    Fricke.w
                    Deltagare

                      Grattis!
                      Visst känns det najs!!

                      http://www.subaruclub.se/forum/showpost.php?p=637940&postcount=395

                      😀 😀 :p

                      De kan du ge dig på, känns som en redigt stor triss vinst 😀

                      #237880
                      Zlasher
                      Deltagare

                        Har satt in bar & volt mätare.
                        Vad laddar stin orginal? Min peakar på 1.0 -1.1

                        Höll på att sluta illa när jag pressade bilen lite. I 245km/h small det till som fan. Stannar och inser att hela högra innerskärmen ligger runt hjulet.
                        Bara skrot av den.
                        Hade jag fått punka hade diket varit ett faktum.
                        Så då fick man sig en tanke ställare….

                        #236544
                        Subarumicke
                        Deltagare

                          Hade planer på att mecka dit dccd boxen, men jag kände mig utarbetad? (Bakfull) så jag gav fan i det och tröck i mig en pizza istället. Gör ett nytt försök i morgon.

                          #236607
                          STIred
                          Deltagare

                            Roade mig med att polera bort lite tvättrepor från huven på brukskokaren :). Mobilbild men får duga för tillfället.

                            Edit: fixat länken

                            /r

                            #236580
                            Kvarnis
                            Deltagare

                              Roade mig med att polera bort lite tvättrepor från huven på brukskokaren :). Mobilbild men får duga för tillfället.

                              Edit: fixat länken

                              /r

                              Blir fint de där 🙂

                              #236608
                              STIred
                              Deltagare

                                Blir fint de där 🙂

                                Fortsättning följer på resten av bilen. Ska ta lite fler bättre bilder då. Men tills dess har du säkert hunnit ner hit 😉

                                /r

                                #237430
                                grenc
                                Deltagare

                                  Stämmer bra. 🙂
                                  Och när jag skulle ut på vägen igen så kommer en silverfärgad impreza oxå. Kryllar av dem.

                                  Ah äntligen får jag ett namn på 2 av bilarna som jag stöter på ofta.
                                  Din blå, Arsonss röda samt den silvriga med två extralysen har jag mött till/från jobbet (arningeleden samt motorvägen förbi McDonalds Hägernäs).
                                  Mitt företag sitter på övervåningen i Olsbergs-huset vid slutet på arningeleden mot Vallentuna. Finns även en blå 04/05a som bor rakt över gatan från där jag jobbar.

                                  Svårt att se skillnad på alla blå imprezor som åker omkring, så här är en hastig bild på min:

                                Visar 15 inlägg - 226 till 240 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.