- Detta ämne har 1,942 svar, 188,266 deltagare, och uppdaterades senast för 6 år, 6 månader sedan av Grovsnus.
-
FörfattareInlägg
-
3 april, 2012 kl. 08:58 #237363ArsonDeltagare
Sommardäck på vinterväglag och lite bredare stänklappar än original 😛
3 april, 2012 kl. 11:54 #237979TomvästDeltagareIdag vart det besiktning och den gick igenom prickfritt! Så jävla skönt när besiktninggubbarna står på led och beundrar ens bil 🙂
3 april, 2012 kl. 18:36 #237539blixteDeltagarevar och lämnade in bilen hos jrm idag för mappning imorgon. spännande resultat:)
3 april, 2012 kl. 18:48 #236963TomKDeltagarevar och lämnade in bilen hos jrm idag för mappning imorgon. spännande resultat:)
Spännande! 🙂
3 april, 2012 kl. 19:08 #237540blixteDeltagareSpännande! 🙂
mycket:) sen behövs bara 4 nya däck sen e jag redo för mantorp 6maj:)
5 april, 2012 kl. 06:59 #237541blixteDeltagareKom hem sent igårkväll från södertälje och JRM då dom har mappat min bil, TROR ni jag är nöjd:) (har nästan bara haft otur med denne bil), tyvärr kmr laddet rätt sent men iofs är snurran lite störra (fullt ladd vid 4k varv) men då trycker den på lagom mycket:). Var rätt kaos under gårdagen men JRM fixade allt! Tex
så var dumpen kass så dom tog en från hyllan och sedan en timme efter ringde dom och sa att det satt orginal bränslepump i (har kvitto på en 255l pump som skulle sitta i) men de fick dom ju också byta då. sen satt man ju bara där å väntade på nästa samtal att de skulle vara fler problem. Men allt gick bra tillslut:)!
5 april, 2012 kl. 07:33 #236964TomKDeltagareKom hem sent igårkväll från södertälje och JRM då dom har mappat min bil, TROR ni jag är nöjd:) (har nästan bara haft otur med denne bil), tyvärr kmr laddet rätt sent men iofs är snurran lite störra (fullt ladd vid 4k varv) men då trycker den på lagom mycket:). Var rätt kaos under gårdagen men JRM fixade allt! Tex
så var dumpen kass så dom tog en från hyllan och sedan en timme efter ringde dom och sa att det satt orginal bränslepump i (har kvitto på en 255l pump som skulle sitta i) men de fick dom ju också byta då. sen satt man ju bara där å väntade på nästa samtal att de skulle vara fler problem. Men allt gick bra tillslut:)!
Kul att det lirade!
Vad landade effekten på?5 april, 2012 kl. 08:03 #237417nossnoJDeltagareIdag har jag varit och hämtat mitt nya avgassystem som skall provmonteras under förmiddagen.
Synd bara att jag såg detta!
Kommer man gå och störa sig på. Orkar inte skicka tillbaka allt.5 april, 2012 kl. 08:15 #237479adam.b.wDeltagareIdag har jag varit och hämtat mitt nya avgassystem som skall provmonteras under förmiddagen.
Synd bara att jag såg detta!
Kommer man gå och störa sig på. Orkar inte skicka tillbaka allt.de ser exakt ut som mitt jag köpte från ebay fast mitt va inte platt 🙁 tråkigt när sådant händer
5 april, 2012 kl. 08:18 #237418nossnoJDeltagarede ser exakt ut som mitt jag köpte från ebay fast mitt va inte platt 🙁 tråkigt när sådant händer
Ja det är väldigt tråkigt. Men det går nog att försöka knacka den fin igen. 😉
5 april, 2012 kl. 08:59 #237480adam.b.wDeltagareJa det är väldigt tråkigt. Men det går nog att försöka knacka den fin igen. 😉
absolut våld löser nästan allt 😉
5 april, 2012 kl. 09:07 #237542blixteDeltagareKul att det lirade!
Vad landade effekten på?dom mätte aldrig effekten bänken va upptagen å ja orkade inte vänta de skulle ta tid sa dom. men dom sa upp åt 380-400 bör de va (sen får man väl tro vad man vill) 🙂
5 april, 2012 kl. 11:05 #237419nossnoJDeltagareDå var nya systemet monterat. Funkar fin fint.
Det jag skrev i förra inlägget att det var skadat. Så var nog inte fallet.
Tror att den skulle vara så för att det skulle bli svårare att få ut insatsen?5 april, 2012 kl. 11:38 #237481adam.b.wDeltagareDå var nya systemet monterat. Funkar fin fint.
Det jag skrev i förra inlägget att det var skadat. Så var nog inte fallet.
Tror att den skulle vara så för att det skulle bli svårare att få ut insatsen?jag tror alltid de är lite pill att få ut den de va de på min iallafall fast satana va tyst de blev låter som original 😮
5 april, 2012 kl. 16:41 #236520OzODeltagareIdag fick jag plötsligt tummen ur och:
– satt tillbaka bakre dämparna igen
– tillbaka med baksätet (no more bur)
– nya strålkastarlampor
– (cleaner + wd40 + tryckluft)*1000 på bakluckelåset som kärvat fast
– ny 2012-luft i däcken
– påställningAvslutade med en lugn provtur och insåg att det satt fel ECU i och för lågt laddtryck, men det var lika kul för det! 😎
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.