Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #237363
    Arson
    Deltagare

      Sommardäck på vinterväglag och lite bredare stänklappar än original 😛

      #237979
      Tomväst
      Deltagare

        Idag vart det besiktning och den gick igenom prickfritt! Så jävla skönt när besiktninggubbarna står på led och beundrar ens bil 🙂

        #237539
        blixte
        Deltagare

          var och lämnade in bilen hos jrm idag för mappning imorgon. spännande resultat:)

          #236963
          TomK
          Deltagare

            var och lämnade in bilen hos jrm idag för mappning imorgon. spännande resultat:)

            Spännande! 🙂

            #237540
            blixte
            Deltagare

              Spännande! 🙂

              mycket:) sen behövs bara 4 nya däck sen e jag redo för mantorp 6maj:)

              #237541
              blixte
              Deltagare

                Kom hem sent igårkväll från södertälje och JRM då dom har mappat min bil, TROR ni jag är nöjd:) (har nästan bara haft otur med denne bil), tyvärr kmr laddet rätt sent men iofs är snurran lite störra (fullt ladd vid 4k varv) men då trycker den på lagom mycket:). Var rätt kaos under gårdagen men JRM fixade allt! Tex

                så var dumpen kass så dom tog en från hyllan och sedan en timme efter ringde dom och sa att det satt orginal bränslepump i (har kvitto på en 255l pump som skulle sitta i) men de fick dom ju också byta då. sen satt man ju bara där å väntade på nästa samtal att de skulle vara fler problem. Men allt gick bra tillslut:)!

                #236964
                TomK
                Deltagare

                  Kom hem sent igårkväll från södertälje och JRM då dom har mappat min bil, TROR ni jag är nöjd:) (har nästan bara haft otur med denne bil), tyvärr kmr laddet rätt sent men iofs är snurran lite störra (fullt ladd vid 4k varv) men då trycker den på lagom mycket:). Var rätt kaos under gårdagen men JRM fixade allt! Tex

                  så var dumpen kass så dom tog en från hyllan och sedan en timme efter ringde dom och sa att det satt orginal bränslepump i (har kvitto på en 255l pump som skulle sitta i) men de fick dom ju också byta då. sen satt man ju bara där å väntade på nästa samtal att de skulle vara fler problem. Men allt gick bra tillslut:)!

                  Kul att det lirade!
                  Vad landade effekten på?

                  #237417
                  nossnoJ
                  Deltagare

                    Idag har jag varit och hämtat mitt nya avgassystem som skall provmonteras under förmiddagen.

                    Synd bara att jag såg detta!

                    Kommer man gå och störa sig på. Orkar inte skicka tillbaka allt.

                    #237479
                    adam.b.w
                    Deltagare

                      Idag har jag varit och hämtat mitt nya avgassystem som skall provmonteras under förmiddagen.

                      Synd bara att jag såg detta!

                      Kommer man gå och störa sig på. Orkar inte skicka tillbaka allt.

                      de ser exakt ut som mitt jag köpte från ebay fast mitt va inte platt 🙁 tråkigt när sådant händer

                      #237418
                      nossnoJ
                      Deltagare

                        de ser exakt ut som mitt jag köpte från ebay fast mitt va inte platt 🙁 tråkigt när sådant händer

                        Ja det är väldigt tråkigt. Men det går nog att försöka knacka den fin igen. 😉

                        #237480
                        adam.b.w
                        Deltagare

                          Ja det är väldigt tråkigt. Men det går nog att försöka knacka den fin igen. 😉

                          absolut våld löser nästan allt 😉

                          #237542
                          blixte
                          Deltagare

                            Kul att det lirade!
                            Vad landade effekten på?

                            dom mätte aldrig effekten bänken va upptagen å ja orkade inte vänta de skulle ta tid sa dom. men dom sa upp åt 380-400 bör de va (sen får man väl tro vad man vill) 🙂

                            #237419
                            nossnoJ
                            Deltagare

                              Då var nya systemet monterat. Funkar fin fint.

                              Det jag skrev i förra inlägget att det var skadat. Så var nog inte fallet.

                              Tror att den skulle vara så för att det skulle bli svårare att få ut insatsen?

                              #237481
                              adam.b.w
                              Deltagare

                                Då var nya systemet monterat. Funkar fin fint.

                                Det jag skrev i förra inlägget att det var skadat. Så var nog inte fallet.

                                Tror att den skulle vara så för att det skulle bli svårare att få ut insatsen?

                                jag tror alltid de är lite pill att få ut den de va de på min iallafall fast satana va tyst de blev låter som original 😮

                                #236520
                                OzO
                                Deltagare

                                  Idag fick jag plötsligt tummen ur och:

                                  – satt tillbaka bakre dämparna igen
                                  – tillbaka med baksätet (no more bur)
                                  – nya strålkastarlampor
                                  – (cleaner + wd40 + tryckluft)*1000 på bakluckelåset som kärvat fast
                                  – ny 2012-luft i däcken
                                  – påställning

                                  Avslutade med en lugn provtur och insåg att det satt fel ECU i och för lågt laddtryck, men det var lika kul för det! 😎

                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.