SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vad har du gjort med din Subaru idag?

Visar 15 inlägg - 466 till 480 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Fladric
    Deltagare

Var och körde lite dragracing idag med Legacyn.
      Bästa tid blev 9.11 vilket jag tycker är helt okej för en gammal kokare med 1.0 bars ladd 😉

t1hero
      Deltagare

Räknade ut förbrukningen på bana (Mantorp). 3,35l/mil.
        (145km, en tank soppa, tomgångskörning i lineup, en extra vända till macken för korvpaus)

Fladric
        Deltagare

Bytte till Imprezastolar idag, grym skillnad, blev en helt annan bil att köra 😉

Jommie
          Deltagare

Visat dom från Ford, Peugeot och Honda klubben hur man kör lastbil på Kinnekulle.

JohanLofgren
            Deltagare

Mudflapsen gjorde sitt jobb, funkar skitbra! Lite mera rally-look över henne nu också! 🙂

linusniemi
              Deltagare

Mudflapsen gjorde sitt jobb, funkar skitbra! Lite mera rally-look över henne nu också! 🙂

Släng upp en bild på bilen i helhet så man får se! 🙂

Patrick P931
                Deltagare

I går efter jobbet smaska jag dit STI JDM scoop och fetare undertray från subtle solution på Forestern

Trevligt! Köpte du nytt eller hittade begagnat?

Loggar före och efter hade varit ytterst trevligt… 😉

pettsun
                  Deltagare

Trevligt! Köpte du nytt eller hittade begagnat?

Loggar före och efter hade varit ytterst trevligt… 😉

Scoopet köptes av Kvarnis på forumet och undertray köptes nytt från tillverkaren(dyr som fan)

Blev ju några placebo hästar i allfall:)

Fladric
                    Deltagare

Då behöver du bara en vettig ratt sen är körupplevelsen total.. 😉 Man får ju sträcka sig efter org ratten…

Nja, tycker originalratten funkar väldigt bra 🙂 men alla är ju lite olika långa 😉

JohanLofgren
                      Deltagare

Här kommer två bilder till(ska ta bort Sti-loggan):

Och en bild på nya framblinkersen:

andreaswrx
                        Deltagare

plockade bort proflexbenen för att en som hade bokat tid skulle komma och titta på den men dök aldrig upp…..

Steewe
                          Deltagare

Bytte till Imprezastolar idag, grym skillnad, blev en helt annan bil att köra 😉

Blev riktigt bra! Kul att de kom till användning. 🙂

Fladric
                            Deltagare

Jo det klart, men tyckte din stol verkade hyfsat långt tillbaka ändå, fast du kanske ha långa armar. 🙂

Jag är 190cm, har stolen så långt bak det går och nya ratten med 63mm dish + Lifeline navet som ger ca 60mm är helt perfekt för mig. 🙂

Haha ja, den är väldigt långt bak på bilden då jag just monterat dem där, har inte hunnit justera till den så har den mycket längre fram när jag kör 🙂

Jo, blev väldigt nöjd, tack för en snabb och smidig affär Steewe 🙂

Fladric
                              Deltagare

Motorn ilyft och det mesta ikopplat, uppstart ikväll förhoppningsvis! 🙂

Forren
                                Deltagare

snyggat till lite under huven samt bytt några slangar och glykol 🙂

Visar 15 inlägg - 466 till 480 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.