SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vad har du gjort med din Subaru idag?

Visar 15 inlägg - 511 till 525 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    TomK
    Deltagare

Haha fyfan, lite jobb är det allt 😉 Märks endå att du fått lite rutin på det hela! Värsta är ju när man ska tillbaks med allt.. Styrpinnar, v-lådsaxeln, styrbultar.. Fick nog lite nya muskler när vi plockade i grejerna sist

Haha jo man har lärt sig vart grejerna sitter.
      Att plocka ur motorn går snabbt ca 1,5 timme men tar bra mycket längre tid att skruva tillbaka allt.

Quackpack89
      Deltagare

Du får säga till nästa gång de vankas rastning 😉

Varit ute och rastat min nya på lite småvägar innan avställning.

Quackpack89
        Deltagare

Har fotat lite höst bilder då det otroligt nog varit uppehåll nästan hela dagen 😉

Snilsson
          Deltagare

Från ett tomt hål till en liten stereo och ett mysigt originalfack. Jag är mycket nöjd. d—0.o—b

Fladric
            Deltagare

Har äntligen varit ute med Imprezan på första ”riktiga” turen, blev några mil och allting verkar fungera som det ska! 😀 Monterade också stänkskydd från mudflaps.se, blev väldigt bra, bra passform och snyggt resultat! 🙂

En liten bild från tankstoppet 🙂

matte555
              Deltagare

snyggt kul att den rullar nu 🙂 jag har monterat walbro pumpen och laddtrycksstyrningen på supran ikväll så nu ska de laddas på!!

Fladric
                Deltagare

snyggt kul att den rullar nu 🙂 jag har monterat walbro pumpen och laddtrycksstyrningen på supran ikväll så nu ska de laddas på!!

Jo, känns riktigt kul, tack för hjälpen! 🙂
                  Härligt, borde ju bli lite skillnad då 😉

matte555
                  Deltagare

Jo, känns riktigt kul, tack för hjälpen! 🙂
                    Härligt, borde ju bli lite skillnad då 😉

jo den ladda bara 0,85 vid full rulle nu så 1,1 bar lär göra några hk till 😛 måste läsa manualen till bc,n först bara 😀

Fladric
                    Deltagare

Haha ja, sannerligen! 😉 du får bjuda på en tur så får jag känna om man märker nån skillnad 😉

Andersson
                      Deltagare

Givit den en tvätt och satt på nya reggskyltar.
                        Det finns inga skylthållare i shoppen utan bara klister märkena eller med klubbnamnet?

Ja det är bara klistermärken. Bara prata med Peter på Motorsport så får du nog en ny hållare. Du behöver ju inte säga att du ska tejpa över hans logga med SSC bara 😉

GT-Micke
                        Deltagare

Ja det är bara klistermärken. Bara prata med Peter på Motorsport så får du nog en ny hållare. Du behöver ju inte säga att du ska tejpa över hans logga med SSC bara 😉

Ok tack för svaret,
                          Ska se om jag inte kan få tag i en som kan göra i plast 🙂

.zip
                          Deltagare

Har inte gjort så mkt åt kärran idag, men har dock varit hem till Kvarnis och hämtat flertalet paket som hör till kärran d—0.o—b

Projekttråd kommer kanske framöver.

Jommie
                            Deltagare

Besiktad Bajan, så nu får jag köra ennu et år med den d—0.o—b

Koffe
                              Keymaster

Var ute på svamptur igår och på vägen till skogen började det leva om nåt överjävligt från höger bak. Misstänkte sten bakom bromsskivan men tyckte det var säkrast att kolla.
                                Vem behöver domkraft när det finns stenhällar? 😀

(Och visst var det bara en sten som fastnat :))

//K

Fladric
                                Deltagare

Haha, snyggt 😉

Byglade kontakten till min icke existerande avgastempgivare med ett motstånd och vips, ingen motorlampa längre 😉

Visar 15 inlägg - 511 till 525 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.