Haha ja 😉 eller jag tog ett 2.2 kohm och 0.25W då jag inte hittade nått annat 🙂 räknade lite på det och om man antar att givaren går på 12 volt så känner motståndet långt under 0.25W 🙂
Men brinner det upp får jag väl stoppa dit ett annat 😉
Besiktat bilen idag med blanka papper som vanligt. Dock frågade han mig: hur mycket under huven är orginal ? 😉 han fick någorlunda ärligt svar 😉 sen har jag fixat garage idag till Imprezan för vinter förvaring också! Denna födelsedag börjar bra 😉
Nya sommardäck fram? Samma märke, tillverkare, dimension? Hur många mm skiljer dom sig från bak däcken? Tänkte så att du inte åker på något tråkigt ras om det skulle diffa för mycket.
Nya sommardäck fram? Samma märke, tillverkare, dimension? Hur många mm skiljer dom sig från bak däcken? Tänkte så att du inte åker på något tråkigt ras om det skulle diffa för mycket.
Japp, de bak köptes i våras.
Samma dimension, märke och modell.
Skiljer inte många mm.
Tagit bort downpipen, meningen var att jag skulle hunnit sätta dit en annan men skruvarna på undersidan satt fast hårt och var lite (underdrift) svåra att komma åt. Syrran räddade det hela genom att ligga under bilen och hålla blocknyckeln på plats medan jag tog i från ovansidan, det blev en bra kombination av styrka och kontroll.
Hoppas det går bättre att sätta dit den med katalysator imorgon.