SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vad har du gjort med din Subaru idag?

Visar 15 inlägg - 556 till 570 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Snilsson
    Deltagare

Monterar motorvärmare och nya blanka hjulmuttrar! Bra start på helgen 🙂

adam.b.w
      Deltagare

jag har vigt ute och träffat andra subarusar idag :p

Jernberg
        Deltagare

Tog ner partikelfiltret för rengörning idag 🙂 Bara sätta ihop det och hoppas på att det funkar imorgon 🙂

Sjögren Racing
          Deltagare

Lackat undersidan av karossen.

Christian S
            Deltagare

tvättat den för sista gången i år, fyllde upp tanken, drog på kapellet efter det att jag ställt in den i garaget och ställde sedan av den.
              längtar redan till våren när det är dags att ta ut den igen:D

Mumin
              Deltagare

Idag blev det avställning av pärlan nu ska den fräschas upp under vintern 😉

Fladric
                Deltagare

Besiktade Legacyn förra veckan, gick igenom utan anmärkning 🙂
                  Blir avställning nu på onsdag i kallgarage!

Har idag försökt få bukt med mitt avgasläkage på Imprezan men gått bet. Ska köpa nya packningar till uppipen imorgon och hoppas det fixar sig 🙂

pettsun
                  Deltagare

Tog ner partikelfiltret för rengörning idag 🙂 Bara sätta ihop det och hoppas på att det funkar imorgon 🙂

lite nyfiken :). Hur rengjorde du filtret?

Subaru-Calle
                    Deltagare

Har bytt skivor bak, samt belägg runt om 🙂
                      Och hunnit tagit en liten provtur, och allt funkade fin fint 😀

Grottmannen
                      Deltagare

kör fortfarande sommardäck å lekt hela dan. glider å sladdar överallt. riktigt kul!

Andersson
                        Deltagare

lite nyfiken :). Hur rengjorde du filtret?

Samma här, på min kopplade dom in datorn och körde ett rengöringprogram. Det tog väl 30min och kostade 537:-

Olaaa
                          Deltagare

Har fått bilen ombesiktiga utan anmärkning (fick nerslag på coilovers) bytte ställe och så gick det fint! har även haft inne den och fått en ny ruta lagomt innan avställning 😀

Arson
                            Deltagare

Vinterdäck, med fälgar som är alldeles för små, smala och för hög ET…

Men jäkligt bekvämt att köra med 🙂

pettsun
                              Deltagare

Samma här, på min kopplade dom in datorn och körde ett rengöringprogram. Det tog väl 30min och kostade 537:-

Jo regenerering av filtret med hjälp av dator har jag gjort några på lite olika bilar och brukar oftast fungera.
                                Kan inte tänka mig att du kan tvätta ur partikelfiltret och få det att fungera.
                                ska tydligen finnas nå mirakelmedel, men tror de är skit.

Vill man inte lägga pengar så KAN det KANSKE fungera att dra ut och spöa bilen som ett svin och sedan radera koden.
                                Men oftast krävs de en riktig regenerering eller byte av filtret.

spaz
                                Deltagare
                                Visar 15 inlägg - 556 till 570 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.