Monterat in stereo och dammsugit bilen.
Tvättade och dammsög visserligen igår, men tyckte att det kommit nytt damm som behövde avlägsnas…
Och gått över inredningen med Meguiars produkter, så nu både ser det bra ut och det luktar fantastiskt!
Nyckeln är återfunnen, så det löste sig. Tur det för jag hörde med ÅF och ca 2600 riksdaler för en ny nyckel, och jag har inte ens fjärrstyrt lås. Mysigt!
Nyckeln är återfunnen, så det löste sig. Tur det för jag hörde med ÅF och ca 2600 riksdaler för en ny nyckel, och jag har inte ens fjärrstyrt lås. Mysigt!
[Tapatalk]
Det lät dyrt, jag betalade bara 1800:- och det var med programmering och en nyckel med fjärr.
Skönt att det löste sig iaf. 🙂
Jag tyckte också det lät välkryddat, men det gjorde även han jag pratade med. Kanske är dyrt med gamla nycklar? Vad vet jag. Skönt att jag slipper det bara 🙂
Börja montera min nya fm ic bajs storbör den så de blev nycke kapa i kofångaren. Sen va behöver jag nog lissa framskärmen föratt få ditt tryckröret från turbo sidan.
Avfettningen bet dock jävligt dåligt, misstänker att det var pga kylan, så den blev ju inte jätteren. Den är ju åtminstone renare än tidigare tur nog 🙂