SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vad har du gjort med din Subaru idag?

Visar 15 inlägg - 766 till 780 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    t1hero
    Deltagare

Lyft en sten från mitt hjärta (fått tillbaka bilen efter tändspolebyte) och gasat av mig två veckors gasabstinens.

Descooby
      Deltagare

Hämtat mina nya H&R coilisar….:)

Gyver
        Deltagare

Hämtat mina nya H&R coilisar….:)

Nice 🙂 Vart köpte du dem?

Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2

Grovsnus
          Deltagare

Har bytt innerbelysningen mot led-lampor. Xenon-vitt ljus satt som en smäck.
            (de små detaljerna som gör det…)

Grovsnus
            Deltagare

Har egentligen inte gjort något med bilen idag, men jag har fått hem mina sommarfälgar: 17*7,5 rota gra guldfärgade.
              Inte det mest utflippade valet, men jag tycker det matchar bilen något enormt! 🙂

adam.b.w
              Deltagare

Dekal trimma bilen. kände faktist en märkbar skilnad så ladda den nog 0,4 bar mer nu.

tyckeer den gör sig bra på en bil som är till för att köras.
                haha modernatur folk lär vilja dräpa mig när dom läser denna när man ligger framför deras Prius

Zlasher
                Deltagare

Dekal trimma bilen. kände faktist en märkbar skilnad så ladda den nog 0,4 bar mer nu.

haha modernatur folk lär vilja dräpa mig när dom läser denna när man ligger framför deras Prius

Hahaha den e ju klockren:)

Grovsnus
                  Deltagare

Riktigt bra!
                    Har en polare som bytte ut texten under nummerplåten (där bilfirmans namn brukar stå) på sin bmw m5 till ”Jag klimatkompenserar för din Prius”
                    Alltid kul att reta upp folk lite d—0.o—b

adam.b.w
                    Deltagare

Riktigt bra!
                      Har en polare som bytte ut texten under nummerplåten (där bilfirmans namn brukar stå) på sin bmw m5 till ”Jag klimatkompenserar för din Prius”
                      Alltid kul att reta upp folk lite d—0.o—b

Ja hahah de är svin kul. Debsom är roligast att de ärbuppenbart mpnga som kommer reta ihjäl sig på den med 😛

FiddeFuling
                      Keymaster

Slitit isär ”höger fram”, både hjullager och spindel-led HELT TOTALT SLUT..!!??

Dit med nytt imon..

zanoii
                        Deltagare

Besiktigat utan anmärkning!

Firade stort med att kontrollera däcktrycket samt beställa ett gäng LED-lampor.

Grovsnus
                          Deltagare

Installerat strutbars fram och bak. Och belönat bilen med en tvätt eftersom den inte var allt för motsträvig mot mig under installationen

zanoii
                            Deltagare

Tror det var subaruträff på Autospa vid Nacka Forum igår. Medan jag stod i tvättkön såg jag fem andra Subarus vilket är fler än vad jag såg på hela sträckan Stockholm-Sundsvall t/r i julas.

Nåja, tvätt och lite rastning blev det iaf, skönt med finväder!

Upptäckte även att jag tydligen mosade en (tänd) marschall när jag var på Forester-vipkvällen på Fordonsmäklarna i torsdags och det hade stänkt en del.
                              Hetvax, någon? 😉

FiddeFuling
                              Keymaster

Monterade short shift och STI knopp 😀

Mycket nöjd, dock kan man tipsa om att maa inte skall lita blint på Youtube videos.. 😛 Låsringen sitter under bilen på GT :rolleyes:

BjorneJ

Besiktat med rena papper idag skönt att ha det gjort för året.

Visar 15 inlägg - 766 till 780 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.