byggde om ljudet i skuffen ville ha nytt och hade lite basar liggandes 🙂 så får se om man får ställt in skiten bara för morgondagen då jag ställer ut bilen på midnight meet ni som ska ditt kom gärna fram å köta lite kommer ha en blå SSC jacka på min så ni lär inte missa migd—0.o—b
Det är fler fästpunkter på en STi-vinge så man måste göra några nya hål men den passar idet främre original håller så man kan måtta utifrån det 🙂
Okej borde vara rätt smidigt då, men man blir så nervös när man ska hålla på och göra hål och sånt 😛 men får se kanske inte blir STI vingen utan en annan vinge oxå 🙂
Okej borde vara rätt smidigt då, men man blir så nervös när man ska hålla på och göra hål och sånt 😛 men får se kanske inte blir STI vingen utan en annan vinge oxå 🙂
Jo gick rätt bra 🙂
Ja det känns som läskigt när man sätter borren i luckan! 😉
ÄNTLIGEN tvättat och vaxat min svarta kombi! Insåg (igen) att ”Obsidian Black Pearl” blänker sjukt snyggt på nära håll. Baksidan är att nu när den är så ren syns alla stenskott i fronten jävligt väl helt plötsligt..
Fått min lilla skylt beviljad och beställd av Transportstyrelsen, samt äntligen börjat modda min centerkonsoll så den passar den nya stereon. Börjar bli trist att köra runt med stereo och HVAC-enheten hängandes löst..