SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vad har du gjort med din Subaru idag?

Visar 15 inlägg - 871 till 885 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

byggde om ljudet i skuffen ville ha nytt och hade lite basar liggandes 🙂 så får se om man får ställt in skiten bara för morgondagen då jag ställer ut bilen på midnight meet ni som ska ditt kom gärna fram å köta lite kommer ha en blå SSC jacka på min så ni lär inte missa migd—0.o—b

Fladric
      Deltagare

Jag funderar på att byta vinge på min wrx och undrar bara hur fästena och sånt stämmer? Var det bara att byta rent av eller? 🙂

Det är fler fästpunkter på en STi-vinge så man måste göra några nya hål men den passar idet främre original håller så man kan måtta utifrån det 🙂

t1hero
        Deltagare

Rensat ett hjullager på de rörliga delarna…. Suck.

Izakwrx
          Deltagare

Det är fler fästpunkter på en STi-vinge så man måste göra några nya hål men den passar idet främre original håller så man kan måtta utifrån det 🙂

Okej borde vara rätt smidigt då, men man blir så nervös när man ska hålla på och göra hål och sånt 😛 men får se kanske inte blir STI vingen utan en annan vinge oxå 🙂

Fladric
            Deltagare

Okej borde vara rätt smidigt då, men man blir så nervös när man ska hålla på och göra hål och sånt 😛 men får se kanske inte blir STI vingen utan en annan vinge oxå 🙂

Jo gick rätt bra 🙂
              Ja det känns som läskigt när man sätter borren i luckan! 😉

zanoii
              Deltagare

ÄNTLIGEN tvättat och vaxat min svarta kombi! Insåg (igen) att ”Obsidian Black Pearl” blänker sjukt snyggt på nära håll. Baksidan är att nu när den är så ren syns alla stenskott i fronten jävligt väl helt plötsligt..

Dessutom satte jag dit de nya racingmuttrarna.. 😉

FeA
                Deltagare

Blåst en LMM på konbaneträffen i Grängesberg..!

Mumin
                  Deltagare

Blåst en LMM på konbaneträffen i Grängesberg..!

Såg att du hade ringt mig sen dog min telefonjävel… Tappat ditt nr. PMa ditt nr om jag ska slå en signal.

Manor
                    Deltagare

Jag har lagt ner ett antal timmar på att polera Outbacken samt lackskydda den. Denna gång blev det Opti-Coat 2.0 som fick äran att vara lackskydd :).

Därtill en liten motortvätt med hjälp av en nytt hjälpverktyg Twister Spray Gun.
                      Före:

Efter:

Total blev det många timmar som lagts ner på Outbacken sedan i onsdags.

Arson
                      Deltagare

Snyggt! Fick min Subaru också superrekondad i helgen, känns som en ny bil i lack och invändigt 🙂

Gråben
                        Deltagare

Köpt Biltemas böjbara skärbrädor som stänklappar. synd att jag klippte 2cm fel och får kassera denna ”svindyra” 12:- grej. 😉

Patrick P931
                          Deltagare

Därtill en liten motortvätt med hjälp av en nytt hjälpverktyg Twister Spray Gun.

Du har inte lust att prova om den fungerar lika bra på en Forester? 😉

zanoii
                            Deltagare

Ansökt om liten skylt fram. Blir rejält sur om jag får avslag. Av principskäl.

zanoii
                              Deltagare

Fått min lilla skylt beviljad och beställd av Transportstyrelsen, samt äntligen börjat modda min centerkonsoll så den passar den nya stereon. Börjar bli trist att köra runt med stereo och HVAC-enheten hängandes löst..

nilbri
                                Deltagare

Köpt en matchande SSC-jacka (svart) med tryck.

http://subaru.brodyrdesign.nu/klubbshoppen/jackortroejor/softshell-jacka

Visar 15 inlägg - 871 till 885 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.