Gjorde slag i saken efter att ha åkt ett bra tag med skramlande värmesköld på uppipen. Efter att ha lossat skiten så undrar jag om det inte hade varit enklare att köpa hörselkåpor och bara ignorera skramlet. Återstår bara att fundera på om jag ska reparera original plåtbitar eller ersätta det med värmebandage?
Gjorde slag i saken efter att ha åkt ett bra tag med skramlande värmesköld på uppipen. Efter att ha lossat skiten så undrar jag om det inte hade varit enklare att köpa hörselkåpor och bara ignorera skramlet. Återstår bara att fundera på om jag ska reparera original plåtbitar eller ersätta det med värmebandage?
släng bort skiten och linda tycker jag, lär vara betydligt lättare och mindre tidskrävande än att försöka få ihop plåtarna.
Lossat fronten och snyggat till lite samt flyttat extraljuskablaget och lagat mitt fjärrlås-”chirp” som inte alls visade sig vara något behagligt kvitter utan ett entonigt pip.
Har folierat min pärla ceriserosa (med flake), satt på mattsvarta 18-tumsfälgar, bytt högtalare, fått grillen å huvscoopet plastdippat i samma mattsvarta färg som fälgarna å när bilen fyller tre år ska jag chippa den 🙂
Har folierat min pärla ceriserosa (med flake), satt på mattsvarta 18-tumsfälgar, bytt högtalare, fått grillen å huvscoopet plastdippat i samma mattsvarta färg som fälgarna å när bilen fyller tre år ska jag chippa den 🙂
Så, nu har jag bytt avatar så nu syns det att den är rosa.
I direkt solljus är den mer rosa än lila, lägger upp en bättre bild när jag är klar med allt 🙂
Monterat Eibach sänkkittet! Ingen bild än tyvärr då den är smutsig och äcklig, men langar upp bild på tisdag då den kommer få en genomgång innan Route of Sweden! 😀
Författare
Visar 15 inlägg - 991 till 1,005 (av 1,943 totalt)