SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vad har du gjort med din Subaru idag?

Visar 15 inlägg - 1,006 till 1,020 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    akarlssoonn
    Deltagare

Idag fick jag hem min front bumper läpp i kolfiber som ska monteras , fick också hem mina nya ROTA T2R 18″ Med R däck. mums

JohanLofgren
      Deltagare

Tvättat, polerat, målat bakoken, imorn blir de vaxning inför bilsports reportage på Åland! 🙂

GDB2003
        Deltagare

Fick hem min Cobb downpipe idag. Tyvärr är bilen på verkstad pga problem med kylsystemet så det blir till att vänta innan jag kan installera denna skönhet.

Gystompa
          Deltagare

Tvättat, polerat, målat bakoken, imorn blir de vaxning inför bilsports reportage på Åland! 🙂

Skoj. hoppas du nämner nåt om SSC i reportaget så vi får lite PR i tidningen 🙂

adrenalin
            Deltagare

Haft inne på service =)

GDB2003
              Deltagare

Köpte två sånna här:

TomK
                Deltagare

Köpte två sånna här:

När man har samma tryck på båda locken så släpper dom samtidigt. Så den på kylaren vill man gärna ha lite hårdare så man inte drar in luft i systemet.

t1hero
                  Deltagare

1. Sprayat motororummet med kylvätska.
                    2. Fått en kylarslang lagad av klenis.
                    3. Fått en dubbelvikt växellådskåpa bortmonterad av samma forummedlem.
                    4. Åkt 200 hastighetsmätarkilometeritimmen på Mantorp.

GDB2003
                    Deltagare

När man har samma tryck på båda locken så släpper dom samtidigt. Så den på kylaren vill man gärna ha lite hårdare så man inte drar in luft i systemet.

OK, tack.

SPiKE
                      Deltagare

Idag har pärlan fått en ny drivaxel bak då inre knuten valde att stämpla ut på Gelleråsen.

Vince
                        Keymaster

Idag har pärlan fått en ny drivaxel bak då inre knuten valde att stämpla ut på Gelleråsen.

Det var snabba ryck d—0.o—b. Gött att ha pärlan igång igen.

Nikke McRae
                          Deltagare

Gött!

Igge
                            Deltagare

Idag har jag fått ordning på gnisslet som uppstod när jag körde över ojämnheter. Riktigt skönt att slippa kan jag säga!
                              Var rädd att det var topplagringarna eller något annat jävligt

Sedan har jag äntligen fått tummen ur och satt dit listen till kjolen som saknats och även bytt lite plastplidutter som håller det uppe

För att sedan avsluta med en fullösning på bakskärmsrosten
                              Ser lite mindre jävligt ut på håll åtminstone. Inget jag kommer dölja vid ev. försäljning iaf.

Grovsnus
                              Deltagare

Har inte fått gjort så mycket idag, då hela stan är barrikaderad av jänkebilar (wheels and wings)… Dock fick jag visa upp för en mustang och en camaro att det finns bilar som kan svänga i farten 🙂 (lite orättvist kanske att möta tidiga 70talare, men det var de som började…)

JohanLofgren
                                Deltagare

Det var inget reportage om min bil, utan en träff med cirka 200 bilar som bilsport hade anordnat =)

Visar 15 inlägg - 1,006 till 1,020 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.