SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vad har du gjort med din Subaru idag?

Visar 15 inlägg - 1,081 till 1,095 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Gloremir
    Deltagare

Idag fick jag äntligen hem mina bromsskivor. så i helgen blir det montering =)

GDB2003
      Deltagare

Fick äntligen på Walbro-pumpen idag, mycket tack vare hjälp från Type-R här på forumet. En av kontakterna ville inte av vilket försvårade ett annars enkelt jobb.

Igge
        Deltagare

Besiktat nya bilen med blankt papper som resultat
          Lite problem att få avgasvärdena bra men efter lite körning löste det sig 🙂

Sedan har jag skiftat stereo mellan bilarna så att jag får aux, bluetooth och usb med mig 🙂

t1hero
          Deltagare

Tänt och släckt motorlampan 0122, Throttle position A low input. Erfarenheter?

Hittade inget vid okulärbesiktning men mins att den kändes trött igår i början men det ordnade upp sig efter tio minuter. Laddade bara 1,2 och jag blev förvånad att jag märkte att det saknades ett hekto, men motorn kanske kommer i en annan mapp när man har plattan i mattan.

t1hero
            Deltagare

Köpt klossar (XP8) och skivor (godspeed). Konsik framskiva är inte bra, beläggen få inte så bra anläggningsyta.

t1hero
              Deltagare

Besiktat nya bilen med blankt papper som resultat
                Lite problem att få avgasvärdena bra men efter lite körning löste det sig 🙂

I dag var det min tur, gick exakt lika dant. Underbart.

Igge
                Deltagare

I dag var det min tur, gick exakt lika dant. Underbart.

Grattis!
                  Alltid trevligt! 🙂

Gloremir
                  Deltagare

Fick dit mina nya skivor. (okena ska lackas i vinter, bara invändig renovering på dom)

JuinorSvensken
                    Deltagare

Fick USA-plåt godkänd fram på legacyn idag:cool:. Sjukt taggad, synd bara att jag inte har den ihopsatt så man får se slutresultatet:p.

Grovsnus
                      Deltagare

Egentligen inget med min subaru… Hade en STI-logga liggandes, och eftersom jag inte har någon sti så känns det ju fel att sätt den på bilen…
                        Så fick bli att pimpa min laptop istället 🙂

_Zander
                        Deltagare

igår gjorde jag lite smått:)

Bytte till stor reggplåt fram, tyckte den lilla såg konstig ut
                          Fixade laddtryck och oljetemps mätarna. Slutade med att vi fick dra ny ström(Y)
                          Fixade belysning till nummerplåten bak, eftersom jag inte hade någon O_o

Sen tänkte vi koppla in en auxkabel till min sterio, men när vi plockar bort den får vi en lite chock!

vad är det för svart pluggin grej?!?!? vart är lågnivå? har låda och steg? fattar nada nu

Fladric
                          Deltagare

Fick USA-plåt godkänd fram på legacyn idag:cool:. Sjukt taggad, synd bara att jag inte har den ihopsatt så man får se slutresultatet:p.

Kul, ska bli spännande att se om du lyckas göra bil av den igen! 😉

Lite bilder på vagnparken för tillfället med några extra bilder på nytillskottet! Fick hem den i veckan, ska försöka få den att starta så småningom när tid finns 🙂

matte555
                            Deltagare

haha fredrik, du är en sjuk man!!!

Fladric
                              Deltagare

haha fredrik, du är en sjuk man!!!

Haha ja, folk brukar säga det ibland 😉
                                Men då har jag kul också!

Vio
                                Deltagare

Inte idag, men igår..

Körde på strippen för första gången.. Blev tre repor för att sätta 12:an 😀

Visar 15 inlägg - 1,081 till 1,095 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.