SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vad har du gjort med din Subaru idag?

Visar 15 inlägg - 1,096 till 1,110 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Sjögren Racing
    Deltagare

Inte idag, men igår..

Körde på strippen för första gången.. Blev tre repor för att sätta 12:an 😀

På ”star performancedäck” = billigaste kinadäcken på däckonline 😉

t1hero
      Deltagare

Vattenintercooler, för & nackdelar med en sådan?
        Gissar att det blir lite varmare om man inte laddar kylsystemet med r134.

Fladric
        Deltagare

Vattenintercooler, för & nackdelar med en sådan?
          Gissar att det blir lite varmare om man inte laddar kylsystemet med r134.

På en gatbil är det väl helt okej skulle jag tro, men kör man bana hinner vattnet i kylsystem få upp sån temperatur så då blir den ganska ineffektiv, iaf med originalkylaren, det finns en anledning att Legacyn var den enda rallybil som Subaru byggde med waic 😉
          Om man ska köra med R134a så måste du ju även ha en ac-kompressor som komprimerar fluiden för att det ska vara nån idé och även ett system som tål tryck, vilket jag inte vet om original ic-kärnan gör! 🙂

GDB2003
          Deltagare

Fick slutligen Romraider att fungera så nu skall det mappas 😉

Har även fått hem tryckslangar från Samco. Ska köpa ordentliga klämmor innan jag hänger på dem.

Igge
            Deltagare

Sålde gammImprezan idag. Vet inte om det känns bra än 🙁
              Kommer sakna den

Sålde även extralysena till Gyver för lite pengar och en del
              Hoppas vi blir nöjda 🙂

t1hero
              Deltagare

* Lossat okbultarna fram, började gå runt med ringnyckeln så jag fick ta bort fjäderbensbulten för att få plats med sexkantshylsa (sälj mig en sexkants ringnyckel med spärrfunktion snälla!)
                * Hängt på rdäcken
                * Bytt olja

I morgon skall jag terrorisera posten som skickat mina nya skivor mellan linköping och jönköping (fram och tillbaka).

t1hero
                Deltagare

Äntligen är skivorna monterade och provkörda på Mantorp. 210 vid 100m skylten och jag hinner ändå bromsa i tid. Åkte om M3 av alla årsmodeller som var där och ärkefienden EVO fick också spö.

GDB2003
                  Deltagare

Äntligen är skivorna monterade och provkörda på Mantorp. 210 vid 100m skylten och jag hinner ändå bromsa i tid. Åkte om M3 av alla årsmodeller som var där och ärkefienden EVO fick också spö.

Bra där.

adrenalin
                    Deltagare

Såååja 😀

GDB2003
                      Deltagare

Hängde på Samco-slangar på IC och gasspjäll:

t1hero
                        Deltagare

Jag har tydligen hjälpt en tjuv renovera sina fälgar, fälgcentrum stulna. Var köper man nya?

https://docs.google.com/file/d/0B6dSiX5Ss3dURjBMcDFUR3EzS2M/edit

BjorneJ

Jag har tydligen hjälpt en tjuv renovera sina fälgar, fälgcentrum stulna. Var köper man nya?

https://docs.google.com/file/d/0B6dSiX5Ss3dURjBMcDFUR3EzS2M/edit

Jag köpte nya från ebay

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 4

kingo
                            Deltagare

var på mantorp park igår med gentleman racing club. kanon dag med mycket körtid. kul o vara på banan igen.

kingo
                              Deltagare

bilderna från mantorp i fredags. inte många på imprezan, men fanns många fina bilar där.

TomK, känner du igen fälgarna?

http://www.autolife.se/page/78576/

TomK
                                Deltagare

bilderna från mantorp i fredags. inte många på imprezan, men fanns många fina bilar där.

TomK, känner du igen fälgarna?

http://www.autolife.se/page/78576/

Ja visst gör jag det!
                                  Snyggt! 🙂

Visar 15 inlägg - 1,096 till 1,110 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.