SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vad har du gjort med din Subaru idag?

Visar 15 inlägg - 1,111 till 1,125 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Grovsnus
    Deltagare

Har egentligen inte gjort något med min bil idag men,
      har varit på premiären av en ny Subaru-återförsäljare och visat upp mig med ssc-tröja och förhoppningsvis väckt intresse hos någon av de andra besökarna att ansluta här på forumet och eventuellt klubben.

Speedstr
      Deltagare

Tvättat på en för mig ny GDS hall, gick bra! Men saknade tryckluften för att kunna få ut vattnet ur alla luft intag som finns i fronten och på sidan!

Robzon
        Deltagare

Har vart och besiktat bilen igår. Så nu är den ok i ett år till. 🙂
          Fick även höra hur den brummar från utsidan när besiktingsmannen tog sej en liten tur för att testa bromsarna tror jag. Lät iaf bra.

t1hero
          Deltagare

Har vart och besiktat bilen igår. Så nu är den ok i ett år till. 🙂
            Fick även höra hur den brummar från utsidan när besiktingsmannen tog sej en liten tur för att testa bromsarna tror jag. Lät iaf bra.

Jag åker alltid med, annars blir det nog för lång tur 🙂

Robzon
            Deltagare

Jag åker alltid med, annars blir det nog för lång tur 🙂

Åkte med förra året. Så jag tänkte att denna gång kan han få ta en tur själv.
              Han började tydligen med att testa larmet på bilen. Är de nått man kan kugga på? 😉

Fladric
              Deltagare

Har försökt byta drivknutsdamask på Legacyn men gick bet på muttern som håller fast drivaxeln… Värmde muttern först, sen hängde jag mig och hoppade på en 1.5 meters förlängningsrör utan att mutterjäveln ville röra på sig! :p
                Men men, nya tag imorron med vinkelslip och brytjärn!

FiddeFuling
                Keymaster

Åkte med förra året. Så jag tänkte att denna gång kan han få ta en tur själv.
                  Han började tydligen med att testa larmet på bilen. Är de nått man kan kugga på? 😉

Haha

Jag brukar också åka med, men uppmuntrar till att varva ur lite. Tänk att besikta volvo hela dagarna o så rullar den in en Impreza 😀 Måste ju får låta dem njuta lite dem med 😀

fiskman
                  Deltagare

Var och mappade bilen idag hos Per på trollspeed.
                    blev 332hk och 375nm i en gammal gt

adam.b.w
                    Deltagare

Ojoj, living on the edge?

De har i så fall jag med gjort hela denna sommaren johan 😉 och den lever fortfarande grejerna ska ju användas annars är de ju synd att spendera tiden och pengarna på detta. Nojet att köra och busa är ju den enda valutan vi får för allt vi lägger ut på våra bilar. De kommer ju alldrig tebax då vi säljer 😉

roadtip85
                      Keymaster

Besiktade leksaken idag! Nu får man köra fram till Januari 2015!
                        Väntar bara på PBZ så man får en slutmappning för att få lite effekt i grejerna också!

Janne248
                        Deltagare

Tvättat bilen, så den är ren för Taxingen ”kak” slott imorgon!

GT99
                          Deltagare

Besiktade leksaken idag! Nu får man köra fram till Januari 2015!
                            Väntar bara på PBZ så man får en slutmappning för att få lite effekt i grejerna också!

Härligt att det går åt rätt håll d—0.o—b

Igge
                            Deltagare

Tvättat bilen, så den är ren för Taxingen ”kak” slott imorgon!

Hade ju varit en schysst idé, får skämmas med en smutsig bil.
                              Har kört hoj istället.

Fixade iofs mobilfäste till bilen här på kvällen 🙂

JohanLofgren
                              Deltagare

bytt bakhjulslager, gick rätt så smärtfritt bara man har tillgång till en press 🙂

Robzon
                                Deltagare

Servat bilen hos JRM. Mycket nöjd. Dock var de igår.

Visar 15 inlägg - 1,111 till 1,125 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.