Har egentligen inte gjort något med min bil idag men,
har varit på premiären av en ny Subaru-återförsäljare och visat upp mig med ssc-tröja och förhoppningsvis väckt intresse hos någon av de andra besökarna att ansluta här på forumet och eventuellt klubben.
Har vart och besiktat bilen igår. Så nu är den ok i ett år till. 🙂
Fick även höra hur den brummar från utsidan när besiktingsmannen tog sej en liten tur för att testa bromsarna tror jag. Lät iaf bra.
Har vart och besiktat bilen igår. Så nu är den ok i ett år till. 🙂
Fick även höra hur den brummar från utsidan när besiktingsmannen tog sej en liten tur för att testa bromsarna tror jag. Lät iaf bra.
Jag åker alltid med, annars blir det nog för lång tur 🙂
Jag åker alltid med, annars blir det nog för lång tur 🙂
Åkte med förra året. Så jag tänkte att denna gång kan han få ta en tur själv.
Han började tydligen med att testa larmet på bilen. Är de nått man kan kugga på? 😉
Har försökt byta drivknutsdamask på Legacyn men gick bet på muttern som håller fast drivaxeln… Värmde muttern först, sen hängde jag mig och hoppade på en 1.5 meters förlängningsrör utan att mutterjäveln ville röra på sig! :p
Men men, nya tag imorron med vinkelslip och brytjärn!
Åkte med förra året. Så jag tänkte att denna gång kan han få ta en tur själv.
Han började tydligen med att testa larmet på bilen. Är de nått man kan kugga på? 😉
Haha
Jag brukar också åka med, men uppmuntrar till att varva ur lite. Tänk att besikta volvo hela dagarna o så rullar den in en Impreza 😀 Måste ju får låta dem njuta lite dem med 😀
De har i så fall jag med gjort hela denna sommaren johan 😉 och den lever fortfarande grejerna ska ju användas annars är de ju synd att spendera tiden och pengarna på detta. Nojet att köra och busa är ju den enda valutan vi får för allt vi lägger ut på våra bilar. De kommer ju alldrig tebax då vi säljer 😉
Besiktade leksaken idag! Nu får man köra fram till Januari 2015!
Väntar bara på PBZ så man får en slutmappning för att få lite effekt i grejerna också!
Besiktade leksaken idag! Nu får man köra fram till Januari 2015!
Väntar bara på PBZ så man får en slutmappning för att få lite effekt i grejerna också!