Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #236935
    goffemannen
    Deltagare

      Smekt på nya fälgarna idag, Team Dynamics Pro Race 1.2 18×8″

      De är nice. Vilken färg?? Ja väntar fortfarande på mina 7.5×17″ i guld.

      / David J – Superior Media

      #238036
      csjovold
      Deltagare

        De är nice. Vilken färg?? Ja väntar fortfarande på mina 7.5×17″ i guld.

        / David J – Superior Media

        Gloss black et 45, vart sjukt bra.
        Köpte dem från England. Tog 3 arbetsdagar så hade jag dem utanför dörren.

        #236936
        goffemannen
        Deltagare

          Hmm. De måste haft dem på lager då. Annars så tillverkar ju team Dynamics dem bara på beställning. Mina blev tyvärr stoppade vid kvalitetskontrollen så de blev försenade ett bra tag.

          Sen valde jag et 48(fick välja vilken et ja ville mellan typ 30 – 53) på mina då ja haft det et innan och de passar perfekt tycker jag.

          Ja hoppas mina kommer i veckan eller nästa. De är fan på tiden.

          Var köpte du dina? Ja köpte mina på revolution247.co.uk

          / David J – Superior Media

          #238037
          csjovold
          Deltagare

            Hmm. De måste haft dem på lager då. Annars så tillverkar ju team Dynamics dem bara på beställning. Mina blev tyvärr stoppade vid kvalitetskontrollen så de blev försenade ett bra tag.

            Sen valde jag et 48(fick välja vilken et ja ville mellan typ 30 – 53) på mina då ja haft det et innan och de passar perfekt tycker jag.

            Ja hoppas mina kommer i veckan eller nästa. De är fan på tiden.

            Var köpte du dina? Ja köpte mina på revolution247.co.uk

            / David J – Superior Media

            Köpte dem på wheelbasealloys, jätte trevliga. Fast fick dem direkt från Team Dynamics, nytillverkade. 🙂

            #236937
            goffemannen
            Deltagare

              Okej. Hmm. De måste haft på lager då. För de skulle ta ca 3 veckor för mina att tillverkas.

              De på revolution247 är också kanon bra. Köpte mina nya Tein Flex coilovers av dem på en onsdag och hade dem på måndagen.

              / David J – Superior Media

              #236946
              Håenström
              Deltagare

                Kopplings byte klart, kopplingen som satt där va helt slut. Helix sinter med fjädratcentrum vilket skräp. Nu sitter exedy steg 1. Gött som fan.

                #236938
                goffemannen
                Deltagare

                  Ja kör med en exedy steg 1 organisk koppling. Funkar kanon och är typ som orginal.

                  / David J – Superior Media

                  #236759
                  Mumin
                  Deltagare

                    Finns två modeller av steg ett en med 6 små fjädrar som är som orginal koppling sen finns det med 4a grövre fjädrar och den är med svårt körd. Jag har båda och föredrar den som liknar orginal 😉

                    #236939
                    goffemannen
                    Deltagare

                      Ja ha den med 6 fjädrar. Ser ut såhär.

                      / David J – Superior Media

                      #236760
                      Mumin
                      Deltagare

                        Scoobyworld.co.uk

                        #236940
                        goffemannen
                        Deltagare
                          #236947
                          Håenström
                          Deltagare

                            Funderar själv på exedy steg 1. Är den svårkörd?

                            Jag har den med fyra fjädrar och den funkar kanon,till skillnad från den som satt i. Helix sinter bara dynga tycker jag iaf.

                            #237458
                            Gyver
                            Deltagare

                              Det finns en version av exedys organiska som kallas för “pink box” den levereras i rosa kartong och tål lite högre vridmoment än den organiska som motsvarar Subarus OEM koppling i greppkraft. Kan vara värt att kolla upp vilken av dem två man behöver. Jag själv har den med 4 fjädrar på lamellplattan vilket jag TROR skall vara “pink box” varianten, inte alls hård att trycka ner för vardagsåka.

                              #236948
                              Håenström
                              Deltagare

                                Det finns en version av exedys organiska som kallas för “pink box” den levereras i rosa kartong och tål lite högre vridmoment än den organiska som motsvarar Subarus OEM koppling i greppkraft. Kan vara värt att kolla upp vilken av dem två man behöver. Jag själv har den med 4 fjädrar på lamellplattan vilket jag TROR skall vara “pink box” varianten, inte alls hård att trycka ner för vardagsåka.

                                Japp precis de var pinkbox.

                                #237313
                                Jommie
                                Deltagare

                                  Forsökt byta framstolar….bara för att upptäcka att en av STI stolarnas fästen inte passar i hop med hålen i karossen. Sen värker det vara et sjukt jobb byta ram mellan stolarna da bulter/hål even där inte matchar. Och stolarna var plockad från en 06 Baja – go figure….

                                  Just nu ser det ut som det kommer bli et par svarta STI stolar till salu..om jag inte kommer på nåt smart.

                                  Tog tyvär inga kort. Var nog för irriterad till att tänka på just det 😉

                                Visar 15 inlägg - 121 till 135 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.