Kom på att jag lovade att lägga upp bild på scoop,ventiler och dimljuskåpor när det var på plats. Vet inte om någon direkt höll andan men man får ju stå för sitt ord. :’)
Skulle byts akivor fram o belägg. blev dba 4000t3 skivor samt hawk hps belägg i enlighet med jrms recept. I samma veva uppdagades tvär-rostiga ok vilket medförde nya wrx ok . den stannar gött nu 🙂
varför lämnade du in den för det? är ju jätte lätt att fixa själv.
Kanhända. Tittade dock på literpriset (Mekonomen) för oljan till lådan och räknar man på 5 liter (låda, diff) så blir det genast billigt att lämna in till JRM och få Motul-olja och stämpel i boken.
Betalade min invoice från importimageracing i går.
Är ju så fruktansvärt roligt att öppna packet när dom kommer hem, fast man vet vad som är i 😀
Ska vell få hämta nya bilen i dag eller i morgon, bara dom han göra leverans service på den.
Eftersom jag fick lära mig redan som barn att man inte ska tro att det blir sommar ifall inte nån sätter fart, så jag idag dragit mitt strå till stacken.
Sommardäcken sitter numera på bilen och textilmattorna ligger i, sen fick den sig en tvätt också, och en liten omgång sprayvax…
Det riktigt kändes hur glad bilen blev efter lite ompyssling. 🙂
Författare
Visar 15 inlägg - 1,336 till 1,350 (av 1,943 totalt)