SSC Allmänt snack Allmänt småprat Vad har du gjort med din Subaru idag?

Visar 15 inlägg - 1,456 till 1,470 (av 1,943 totalt)
  • Författare
    Igge
    Deltagare

Kollat learning view för första gången själv. Av min (och Patrick’s) bedömning är mappningen lite för vass då knackkontrollen griper in en del.
      Dags att börja lära sig mappa 🙂
      Synd nog håller jag redan på med matte så jag pluggar redan mer än jag vill, fast här finns nog mer motivation 😀

Skickat från min D5503 via Tapatalk

zanoii
      Deltagare

Installerat 12v-uttag i bagageutrymmet. Smidigt när alla kablar redan är dragna, bara att göra hål och koppla in!

FiddeFuling
        Keymaster

Bytt fjädrar på Legacyn idag. På med däcken imon o se hur låg o fin den har blivit =]

Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk

Andersson
          Deltagare

Förstår dig, inte kul att tvätta en bil som är så matt i lacken… 😉
            Måste bara fråga, blir den mattare eller glansigare med tiden?

Jag tycker den ser ut som när den var ny. Har högtryckstvättat,tvättat i gör-det-själv tvätt och sist körde jag en biltvätt på preem för 150kr. Fick några skrap märken igår morse då en råbock hälsade på i sidan så det sjöng om det men torkar man med handen så är det nästan borta. Känns lättskött och bättre än plasti dip när det är en hel bil. Har kört 59,4 mil idag bara för att inhandla en leksak som smäller 😉

Grovsnus
            Deltagare

Plockat bort Impreza och STI märkena från bakluckan. Så nu ser det rent och snyggt ut

edbe
              Deltagare

Plockat bort Impreza och STI märkena från bakluckan. Så nu ser det rent och snyggt ut

Bildbevis? 🙂

Sent from my iPhone using Tapatalk

Grovsnus
                Deltagare

Bildbevis? 🙂

Sent from my iPhone using Tapatalk

🙂

edbe
                  Deltagare
                    zanoii
                    Deltagare

Installerat USB- och AUX-ingångar till stereon i askkoppen.

t1hero
                      Deltagare

Planslipat (så bra jag orkade) mina spåriga reservbelägg, sedan visade det sig att jag hade 7mm belägg kvar, det såg mindre ut igårkväll.

(gissa om det sliter på en rasp att fila belägg 🙂 Diamantfil och flapdic gick bättre.)

adrenalin
                        Deltagare

Inte idag men i fredags ställde jag på pärlan efter ca ett halvår i garage 🙂 Underbar känsla!

Tribbe
                          Deltagare

Har penslat lite idag.

dejfan
                            Deltagare

Tvättat pärlan samt bytt bränsleslangar.

Koffe
                              Keymaster

Bestämde mig för ett par veckor sen att jag skulle renovera sommarfälgarna. Den polerade fälgkanten hade lite kantskrap och en hel del klarlacksläpp med underliggande korrosion. Det tog ett par kvällar längre än planerat men nu är klarlacken borta och fälgkanterna är renslipade och polerade.
                                Sänkte även bilen till ”sommarhöjd” samt slängde i ett nytt Optima Redtop.

Fladric
                                Deltagare

Har just varit och provkört nya STI:n 🙂
                                  Det var en trevlig bil, väldigt styv för att vara original! Kändes tväldigt bra på vägen, är nog riktigt rolig på bana! 🙂

Visar 15 inlägg - 1,456 till 1,470 (av 1,943 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.