› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Vad har ni för tider på Gotland Ring?
- Detta ämne har 15 svar, 1,238 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 4 månader sedan av
Honkster555.
-
FörfattareInlägg
-
27 september, 2007 kl. 07:10 #10470
Honkster555
DeltagareHej alla gamla glada vänner!
Är nyfiken på vad ni pressat era gt/wrx/sti runt gotland ring på för tider?
Har själv äntligen fått klart min evo v rs och dängde till med 1.31.3 för två helger sen.
Är det ngn som åker en riktigt snabb banimpreza?
Skjut på med tider och funderingar!
Ha det gott!
(Föröverigt är det lite tamt med imprezor på våra träffar, kolla http://www.stacc.se för våra ev)
27 september, 2007 kl. 07:10 #115876Honkster555
DeltagareHej alla gamla glada vänner!
Är nyfiken på vad ni pressat era gt/wrx/sti runt gotland ring på för tider?
Har själv äntligen fått klart min evo v rs och dängde till med 1.31.3 för två helger sen.
Är det ngn som åker en riktigt snabb banimpreza?
Skjut på med tider och funderingar!
Ha det gott!
(Föröverigt är det lite tamt med imprezor på våra träffar, kolla http://www.stacc.se för våra ev)
27 september, 2007 kl. 08:44 #115871Strat
DeltagareJag var där första gången för två veckor sen. Körde ca 15 fullvarv på torrt och fick 1,38 (driftbox) som bästa tid vid ett fritt varv. Det finns mycket att kapa på det och jag tror att jag kan köra 1,35 med lite fler varv i bagaget.
Ska definitivt dit nästa år igen då det är den roligaste bana jag kört utan tvekan. Trodde jag hade blivit less på att åka bana men efter gotland vet jag att det inte är så 🙂
Får väl hänga på stacc nästa gång 😉
Edit: Din tid är riktigt imponerande!
/Claes
27 september, 2007 kl. 08:44 #115872Strat
DeltagareJag var där första gången för två veckor sen. Körde ca 15 fullvarv på torrt och fick 1,38 (driftbox) som bästa tid vid ett fritt varv. Det finns mycket att kapa på det och jag tror att jag kan köra 1,35 med lite fler varv i bagaget.
Ska definitivt dit nästa år igen då det är den roligaste bana jag kört utan tvekan. Trodde jag hade blivit less på att åka bana men efter gotland vet jag att det inte är så 🙂
Får väl hänga på stacc nästa gång 😉
Edit: Din tid är riktigt imponerande!
/Claes
27 september, 2007 kl. 08:55 #115881MariaimprezaGT
Deltagarejag vet att Strat är en väldigt duktig förare, men en väldigt kapabel bil. Så din tid är väldigt imponerande. Grattis!
Maria
Audi is teh ####!!
27 september, 2007 kl. 08:55 #115882MariaimprezaGT
Deltagarejag vet att Strat är en väldigt duktig förare, men en väldigt kapabel bil. Så din tid är väldigt imponerande. Grattis!
Maria
Audi is teh ####!!
27 september, 2007 kl. 14:56 #115877Honkster555
DeltagareTack!
Det har varit ngn impreza med på våra träffar. Arne är stammis numera 🙂
Är det ngn som har gjort en seriös banåka/väghållnings satsnig med Imprezan? E nyfiken då nya 2.5 borde gå att få fart på?
Fürstenhoffs bil, är det bara snack el?
Det skulle vara kul att se…
27 september, 2007 kl. 15:49 #115883MariaimprezaGT
Deltagaredet finns några håriga bilar, samt håriga förare.. under ”projekt” hittar du några av dessa bilar..
Håller med om att de ska bli kul att se Fürstens bil nu på emmaboda =) Rauls bil håller med på att bli klar.. Manuels rullar ju redan på redigt bra 😉 kvarnis.. ja du.. lite uppdateringar där kanske? Silverpilen.. vilar sig lite i form 😉 kommer nog snart å sopar banorna 🙂 Har säkert glömt nån nu.. Men de finns ju många duktiga förare med.. Några av dem är ju Strat, Jeppe, Simo, Yonaz å Block.
Maria
Audi is teh ####!!
28 september, 2007 kl. 06:53 #115885Niklas
DeltagareMen de finns ju många duktiga förare med.. Några av dem är ju Strat, Jeppe, Simo, Yonaz å Block.MariaAudi is teh ####!!
Fea är väl bättre än både tjock-Block och Moonas, jagkörinteallstrimmat-simo. 😀 :+
Grimlock körde väl från Manuel på Mantorp rakan så den verkar ju gå riktigt styvt. Men så är ju Grimman från Lappland vilket inte är att underskatta. 😮
28 september, 2007 kl. 09:59 #115884MariaimprezaGT
Deltagarede är galna där uppe….. 😉
Maria
Audi is teh ####!!
1 oktober, 2007 kl. 19:36 #115874marcze
Deltagare1:29 gjorde Charlies GTS på ringen….
2 oktober, 2007 kl. 07:38 #115878Honkster555
Deltagare1:29 gjorde Charlies GTS på ringen….
Gts, är det ngn ny impreza modell?
hihi
2 oktober, 2007 kl. 07:40 #115879Honkster555
Deltagaredet finns några håriga bilar, samt håriga förare.. under ”projekt” hittar du några av dessa bilar.. Håller med om att de ska bli kul att se Fürstens bil nu på emmaboda =) Rauls bil håller med på att bli klar.. Manuels rullar ju redan på redigt bra 😉 kvarnis.. ja du.. lite uppdateringar där kanske? Silverpilen.. vilar sig lite i form 😉 kommer nog snart å sopar banorna 🙂 Har säkert glömt nån nu.. Men de finns ju många duktiga förare med.. Några av dem är ju Strat, Jeppe, Simo, Yonaz å Block.MariaAudi is teh ####!!
Kul!
Vad händer på emmaboda? Stripp?
Vore som sagt kul att se fler potentat imp på banorna!
2 oktober, 2007 kl. 07:42 #115873Strat
DeltagareEmmaboda = Superstage, alltid 😉
/Claes
2 oktober, 2007 kl. 16:03 #115875marcze
DeltagareEvo 5 RS är det någon ny Impreza-modell? 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.