SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Allmänt Vad kan man få för ett par OZ fälgar?

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Carpe_Me
    Deltagare

Är sugen på att ha vita fälgar på bilen och tycker inte att det är lönt för en sekund att lacka om dom jag har i vitt.
      Så man kanske skulle sälja av dom istället och köpa ett par fina vita istället, men vad kan man få för dom egentligen?

Det är en uppsättning OZ Superleggera, Ultraleggera eller vad dom nu heter. Blandar jämt ihop namnen. Men dom är i storlek 18*7,5 5*100, finns inte en repa på dom heller! Ser ut att nyss ha kommit ur lådan när man tvättat dom :7 sitter även på ching chong ding dong long plong däck som faktiskt är dugliga!. Dvs fälgar i nyskick med skyddsgummi runnt 🙂

Såhär ser dom ut

Och vill ha sånna här med 235mm r-däck

Carpe_Me
      Deltagare

Ah så var det nog. Hmm för dom pengarna så behåller jag dom hellre som brevpressar eller skickar ut dom på blocket :). Såg att dom kostade omkring en 4500:- styck i sverige så runnt 12´ är inte omöjligt på blocket i alla fall.

Men sen så är det en sjuk skillnad i priser sverige vs. england på fälgar så jag personligen skulle aldrig köpa fälgar från sverige. Fick en uppsättning Rota 17″ med yokohama semi-r mackor i england för mindre än vad bara fälgarna skulle kosta här 🙂

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.