Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Mattemaz
    Deltagare

Tja!

Jag har nått dåligt svetsat system med olika rörstorlekar och en remusjaps som slutburk.

Har börjat att kika lite på nått nytt system.
      Har kollat lite på detta paketet vet dock inte vilken slutburk jag vill ha.
      http://www.scoobyworld.co.uk/catalog/product_info.php?cPath=24_156&products_id=1289

Har ni tips på nått prisvärt eller vad kör du själv för nått?

Mvh Matte

Patrick P931
      Deltagare

Jag kör med Impreza STI anpassat Cobb bellmouth downpipe med kat och Cobbs 3″ system resten av vägen. Det är endast en fullflödes 3″ dämpare på slutet men ändå är ljudnivån (enligt mig) precis lagom. Det märks att det är ett genomtänkt system.

http://www.cobbtuning.com/Subaru-SS-3-Turboback-Exhaust-p/512301.htm

Det har bromsats fram hiskeliga effekter med denna downpipe (med katten kvar) och system, uppåt 600 whp utan att någon nämnt att det stryper.

Man får varmköra ordentligt innan besiktningen, men med varm kat gick den igenom utan problem. Med kallt system var det helkört. 😉

Jag åkte (typiskt) på tull och moms vid min beställning från USA, och med tanke på paketets storlek är sannolikheten ganska stor att det fastnar. Man sparar $50 om man köper hela paketet.

🙂
        Patrick

GDB2003
        Deltagare

Köpte ett HKS silent hi power via Japan. Billigt där men får se vad frakten landar på…

Durasell
          Deltagare

Köpte Tsudo kopia på N1 street från SEmotors.com…
            Funkar kalas, fina svetsar och låter som en subba ska göra 🙂
            Kosta mig ca 3800 fram till dörren utan tull dock !
            Glöm inte kolla om du behöver längre gummihängare dock om du ska köra med en pipa, risken att det går emot finns annars.

FiddeFuling
            Keymaster

Köpte mitt på ScoobyWorld

2.5″ med 100cell cat

Race box slut bämpare.. jag är nöjd, låter lagom mycket

Mins inte vad det kostade.

——-

Insåg nu att det är samma paket som du kollar på, dock till “Old age”.
              Jag valde till en liten dämpare på mellan röret också, och Ninja cat down pipen de har. 🙂

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.