SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Vad pallar motorn/växellådan på en WRX STI -05?

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #201456
    Bodyshot
    Deltagare

      annars så kanske du får köpa min FP RED om jag går på GT40R roterat 😉

      #201453
      bowser
      Deltagare

        annars så kanske du får köpa min FP RED om jag går på GT40R roterat 😉

        hahaha gt40R kit ? din motor överlever ej det….

        #201461
        Fricke.w
        Deltagare

          Ha ha 🙂 jasså du bodyshot, du har redan börjat snöa in på mer effekt 😀
          Fast blir nog lätt så, mycket vill ha mer, och mer vill ha messt 😉 hehe

          #201451
          Kvarnis
          Deltagare

            Blouch har en del tevliga agg som dom tillverkar JA, tor dock inte dom finns på hemsidan 😀

            GT40…har ju annars en GT3788R över :D,ska nog montera GT4202 på en gång 😀
            Billig är den oxå 😉 😀

            #201462
            Fricke.w
            Deltagare

              Ha ha 😀 jasså du kvarnis, hur många turbo agregat sitter du på i gentligen 😀 man kan nästan tro att du har en egen tomteverksta hemma, och har små nissar som du driver på med piska, hahaha 🙂

              Men såg nu att de är ju ett twinscrol agregat, då måste jag ju byta grenrör och downpipe i gen då också, så tror jag hoppar de, vill ju liksom ha mit förhållande kvar 😀

              MVH
              Fredrik

              #201452
              Kvarnis
              Deltagare

                Fler än 5 eller en turbo för varje motor;) 😀
                Jo det var till shoten som skulle åka GT40 😉 inte till dig 😀
                Alla garret agg kräver roterat lr liknande om det inte är hybrider dvs.
                Mer krånligt men den bästa lösningen.

                Bolt-on är dock riktigt bra upp till 600Bhp på E85, för 600 på Vpower får man gå på roterat.

              Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.