› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Vad ska alla hitta på över vintern -03/-04?
- Detta ämne har 33 svar, 2,079 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 8 månader sedan av
SVARTEN.
-
FörfattareInlägg
-
4 november, 2003 kl. 12:58 #7253
Mujo
DeltagareSkulle vara intressant att höra vad för projekt som händer över vintern -03/-04?
stänkisar, omlackning & annan vinge blir det nog för min del, om pengarna finns 😉
ha´t!
//Mujo4 november, 2003 kl. 13:06 #85018SecretAgentMan
DeltagareÅka Silverpil på sjöis, sladda och busa i första snön, rallyfest hos mr Black, ha skitkul?
😀
/J
4 november, 2003 kl. 13:17 #85049Niklas
DeltagareDownpipe skall monteras, dawes skall monteras, snorkeln skall av. Sen får vi se om jag hinner montera de stora SWRT-loggorna på bilen innan Svenska rallyt. Innan jul blir det nog inte varjefall.
Aktiviteter då? Det lär bli en hel del buskörning på sjön uppe i Dalarna igen. Denna gången med några andra Imprezor kanske?
4 november, 2003 kl. 14:52 #85039griml0ck
Deltagareservice imorn, lacka ner kjolar + en parkerings skada veckan efter, rally stänkisar ska monteras efter det. Sen ska jag ta det lugnt ett tag och handla in en oljetemp mätare till jul. Sen R-däck innan sommarn. Och sen! och sen! och sen!!! :+ 😛 😮 😀 😉
4 november, 2003 kl. 14:55 #85036modulated
DeltagareDricka glögg, sitta framför brasan, åka pulka. Sen om
mitt efterlängtade kapital dyker ner så blir det lite mätare
till subban.// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
4 november, 2003 kl. 15:30 #85033Kvarnis
DeltagareRiktiga däck sk handlas till den x-tra uppsättningen 16″ jag in förskafat till att börja med…:D
Sedan så ska dom utnyttjas på en frusen sjö :D:D
Sedan om repartionerana på det nya huset går bra så kanske det finns pengar över till nå nytt till Subban 😉
4 november, 2003 kl. 15:45 #85026Practos
Deltagare>Sedan om repartionerana på det nya huset går bra så kanske
>det finns pengar över till nå nytt till Subban 😉
>det var inte liite motsägelsefullt i den meningen
😀 😀nöt inte upp hela sjön direkt 😉 😮
4 november, 2003 kl. 16:12 #85043Turbonauten
DeltagareJag ska bara tanka och köra skoter och subaru, och kanske äta och sova lite tvärt…:9
4 november, 2003 kl. 16:19 #85042Tallen
DeltagareJag SKA skaffa mig en GT i vinter, och det första som köpas till
är spikdäck!:) Sedan ska det sladdas på varenda sjö i kolsva,
lisjö, e-tuna, v-ås, sura med omnejd!Om degen räcker till avgas,dawes och dump också så vore ju det självklart skoj!
/D-som flyttar tillbaka till sura vid årsskiftet.
4 november, 2003 kl. 16:26 #85032Mr_Matte
Deltagare>Riktiga däck sk handlas till den x-tra uppsättningen 16″ jag
>in förskafat till att börja med…:D
>
>Sedan så ska dom utnyttjas på en frusen sjö :D:D
>
>Sedan om repartionerana på det nya huset går bra så kanske
>det finns pengar över till nå nytt till Subban 😉Ska du ha fulldubbat eller.. Nya??
Annars har jag nog beg. Fulldubb liggandes.
//Matte
>
>
>4 november, 2003 kl. 18:17 #85024Blocken
Deltagare>Sen om mitt efterlängtade kapital dyker ner så blir det lite
>mätare till subban.***********
Patrick> Trodde du skulle ta ditt förnuft till fånga och köpa en STi? 😉
Själv ska jag ut i snön och på isen så mycket som möjligt. Blir spännande att se hur 17″-mackorna blir på isen…
Sedan vore det kul med aga, ecu, r-däck till bana, 18″ till finåka, sänkning osv osv osv… 🙂 Anyone for a Finax? 😉
/AB
4 november, 2003 kl. 20:03 #85030jraberg
DeltagareUsch! va kul alla ska ha det. 🙂
Jag ska leva på vatten och bröd, göra mina egna julklappar till vännerna }( allt för att spara pengar till en fin ”ny” växellåda och koppling och enstaka bussningar, Ja! sen var det ju bromsarna oxå men de är på g.. värre med det andra för det har jag inte råd med än ;(
Sponsor sökes 😀 😛Men isträff låter som en kul ide.. När??
Förresten..
Finns det ngn i sthlms området som är sugen på lite kaffe och bullar allt detta erbjuds om ni visar mig(finns med som moraliskt stöd) hur man byter bromsar/vätska.-JR
4 november, 2003 kl. 20:04 #85031christopher
DeltagareSkicka på X-ljusen och vinterostarna sen ut på isen:D 😀
Åka så många rally tävlingar man har råd med. Man får ju inte glömma att boka in svenska rallyt:+
/
fraSSe4 november, 2003 kl. 20:06 #85034Kvarnis
Deltagare>Ska du ha fulldubbat eller.. Nya??
>
>Annars har jag nog beg. Fulldubb liggandes.
>
>//MatteFinns en del fulldubb att tillgå i Umeå har jag hört ;):D
4 november, 2003 kl. 20:15 #85044FRBxxx
DeltagareVinterdäcken är redan på, så jag vaknar varje morgon i hopp om att det skall vara driv-is och snöstorm…..Ploga upp en bana på sjön här hemma å klå skiten ur alla som åker ”740” på isen….:D 😀
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.