› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Vad ska alla hitta på över vintern -03/-04?
- Detta ämne har 33 svar, 2,079 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 8 månader sedan av
SVARTEN.
-
FörfattareInlägg
-
4 november, 2003 kl. 20:18 #85037
modulated
Deltagare>Men isträff låter som en kul ide.. När??
Förslagsvis när det finns is att tillgå ;-), men allvarligt
så kommer det att bli en eller flera isträff(ar) om vädergudarna
vill det väl i västeråstrakterna under vintern.// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
4 november, 2003 kl. 20:19 #85038modulated
Deltagare>>Sen om mitt efterlängtade kapital dyker ner så blir det
>lite
>>mätare till subban.
>
>***********
>
>Patrick> Trodde du skulle ta ditt förnuft till fånga och köpa
>en STi? 😉
>
>/AB
>Jag måste ju mörka lite först :).
// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
4 november, 2003 kl. 22:05 #85045SubaruPhille
DeltagareDå vi knappt har någon vinter här på Ön så kommer nog bilen vara avställd och sen skall massor med bus hittas på.
förhoppningsvis har jag pengar nog till växellåda! och med mycket tur även coilovers! r-däcken får ligga och vila lite.lite mätare skulle inte vara fel 😉
fick på rally stänkisarna idag och mina hjulhus är nu större så mina r-däck får plats 😉
Ny tvättad för ett par timmar sedan också. *stålt*pengar i vinter är nog ordet!
/mvh Phille
4 november, 2003 kl. 22:37 #85040Wanderer
DeltagareJag följer gärna med på en sväng eller två i vinter 😉
Janne borde ju inte vara många meter ifrån han heller misstänker jag 🙂//B
5 november, 2003 kl. 11:15 #85047Motin
DeltagareI vinter ska jag nog bara vänja mig vid att jag ägare till en Subba o bara köra o va glad helt enkelt. Sen när sommaren närmar sig ska det inhandlas ditten o datten :).
Ride on !
5 november, 2003 kl. 15:24 #85046Rogga
DeltagareDet blir sjön med suban och skotern. Synd bara att det blev bli väder igen, isen va ju som på väg å fryse å snön e snart borta 🙁 ! Osså blir det en dawes + att man ha handlat en link men det blir nog te sommarn de!
Är det fin sjö att köra på i ö-vik kvarnis?`Tänkte man kunnde blåsa över å titta lite?Subaru Impreza GT
Mercedes 300E AMG
Mercedes 220 CDI
Nissan sunny5 november, 2003 kl. 15:53 #85035Kvarnis
Deltagare>Det blir sjön med suban och skotern. Synd bara att det blev
>bli väder igen, isen va ju som på väg å fryse å snön e snart
>borta 🙁 ! Osså blir det en dawes + att man ha handlat en link
>men det blir nog te sommarn de!
>Är det fin sjö att köra på i ö-vik kvarnis?`Tänkte man kunnde
>blåsa över å titta lite?
>
>Subaru Impreza GT
>Mercedes 300E AMG
>Mercedes 220 CDI
>Nissan sunnyJo vars det brukar vara OK 😀
Patrik brukar ha järn koll när det är dax att köra som för övrigt var första vecka i decmber i fjol…Sjön vid mitt nya boende..har jag ingen kolla på men den är hyfasat lång +3Km så där finns lite att kolla upp 😀
Blir väl ev nån vinter träff dena viter om väder gudarna vill dvs …sägs ju ska dyka upp nå hårda grabbar å våld gästa Ö-vik ;):D
5 november, 2003 kl. 23:01 #85022LegacyLarsa
KeymasterDet blir att leta sig ut på någon fin sjöis och leka, förhoppningsvis med likasinnade… sen har vi ju Svenskan den måste man och titta på, med impreza som färdmedel givetvis, sen måste jag på några ex-ljus då helljuset suger…
/Larsa
6 november, 2003 kl. 06:31 #85028Janne248
DeltagarePlanen var at köpa grejor under vintern och montera på bilen till våren. DP, racekat, fjädrar, fjäderbensstag undre, Större scoop & EBC skivor+gröna belägg bak.
Men nu blir det flytt till större lgh den 1/1 och är bra sugen på en projektor och duk!! Så då får man se vilka pengar det finns kvar till bilen sedan.
Bilen är för övrigt avställd sedan 31/10….kör så lite så.6 november, 2003 kl. 11:26 #85041Grusdraparn
Deltagare>Bilen är för övrigt avställd sedan 31/10….kör så lite så.
Är det inte nu man ska ställapå sin vinterbil? 😉
6 november, 2003 kl. 17:36 #85025Blocken
DeltagareJaaa, wallyfest med Jerry & Modulated & co, isträff med Kvarnis & co och naturligtvis Svenska Wallyt lär det ju bli 😀
Always you must come sideways!
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/bambi1/IMG_0034.sized.jpg/Mr Black
6 november, 2003 kl. 17:44 #85019SecretAgentMan
DeltagareÅÅÅÅ FY FASEN vad gött det där ser ut då! 😀
/J – längtar
6 november, 2003 kl. 19:59 #85048Subaru_Daniel
Deltagareser fram emot en vinter med 4*4 bil och jag ska ha sååå jäkla skojj… hoppas jag får i min VF22 och mappning!…
15 november, 2003 kl. 11:07 #85029Miki
DeltagareNär det är så ruskigt väder att ni kanske inte alls vill ta ut Imprezan, sätt er då framför datorn ock kolla in våra nya hemsidor så har ni nåt att göra…. 😉
15 november, 2003 kl. 23:52 #85017syke
Blockerad>När det är så ruskigt väder att ni kanske inte alls vill ta
>ut Imprezan, sätt er då framför datorn ock kolla in våra nya
>hemsidor så har ni nåt att göra…. 😉
>
>http://www.subaruclubfinland.net
>Är det jag som är trött eller har ni stavat fel på exakt varenda ord förutom ”Forum”? 😀 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.