SSC Annonser Säljes – Delar Väldigt fin Impreza WRX -03 (STI styling)

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    mrlarssa
    Deltagare

hej!

Jag ska börja plugga i augusti å kommer troligtvis inte att ha råd att ha kvar min impreza.
      Om någon är ute efter en fin och fräsch WRX med 8800 mil på mätaren, extra stor service med kamremsbyte och tändstift med mera nyss gjord, kika in på garaget.org/mrlarssa
      18″ fälgarna och däcken är väldigt fräsch, max 500 mil å inte en skråma!

Bilen finns just nu i norraste norrland, kiruna.
      maila mig på mrlarssa@spray.se om intresse finns så kan jag ringa upp. Hade tänkt mig runt 175k med fälgar å alltihopa.

Hade bra!

mrlarssa
      Deltagare

Lägger in en lite bättre beskrivlelse.

En svensksåld, välskött å välservad Impreza WRX -03
        helt standard i motor och drivlina! (2.0 turbo 4wd 225 hk/300Nm)
        Har ägt bilen sen januari i år och hunnit köra över 1000 underbara och problemfria mil, men nu är det dags att flytta och tänkte inte ta med mig bilen i flytten!
        Mycket rolig bil på vintern, oslagbar fyrhjulsdrift.
        Ett lite billigare alternativ till STI-versionen

– nya 18″ OZ superleggera fälgar med goodyeardäck(Eagle F1)225/35/18, (500mil max!) Och Blåa aluminium muttrar
        – 17″ originalfäkgar vinter på dubbfritt
        – Äkta Prodrive vinge, STI avgas och dimljuskåpor
        – Sony Xplode stereo
        – Proffstonad bak
        – motorvärmare och kupe-uttag
        – fjärrstyrt carguard larm
        – JR Sportluft-filter
        – kolfiber torkarblad samt siliconbehandlad ruta, oslagbart vid regnigt väder!

Bilen har rullat drygt 8900 mil och har vart inne på en extra stor och dyr-service vid 8660 mil då även kamrem, stift å vätskor samt oljor byttes på Autoriserad verkstad!

Fin i lacken, lite små stenskott inget större, vaxad å polerad regelbundet. Hel och ren invändigt, helt rök och djurfri.
        hade tänkt mig runt 175 000 för bilen, 160 000 utan 18″ fälgarna.
        Om du är intresserad, mejla mig ditt namn och telefon-nummer så ringer jag upp, orkar inte med fler skojjare för bilen är väldigt fin, inga besvikelser.

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.