SSC Allmänt snack Allmänt småprat ValhallaCup 2010 sthlm

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 41 totalt)
  • Författare
    bowser
    Deltagare

Någon som tittar/kör här i klubben?

— städat —

syke
      Blockerad

Okej…
        Men det var ju bra att du tog ditt förnuft till fånga till slut iaf 😉
        Brukar du vara ute och kolla på valhalla och birka nu för tiden då?

Jodå, brukar åka ut med brorsan och kolla fast förra året var det ju lite tunt med bilar. Hoppas på fler i år 🙂

Ångan
        Deltagare

Jodå, brukar åka ut med brorsan och kolla fast förra året var det ju lite tunt med bilar. Hoppas på fler i år 🙂

Vet fler subbor som är ute och glider.
          Får väl försöka återskapa den gamla härliga sammanhållningen som jag tyckte fanns i början av 2000-talet 🙂

syke
          Blockerad

Vet fler subbor som är ute och glider.
            Får väl försöka återskapa den gamla härliga sammanhållningen som jag tyckte fanns i början av 2000-talet 🙂

Det tycker jag absolut .. fast jag kommer nog inte ut med min bil till första birkat iaf, den mår för dåligt :/

Ångan
            Deltagare

–städat–

När kommer du ut med ditt åk så att vi andra imprezaägare kan vara blockbil åt dig? 🙂
              TROR det var 32 el 34 deltagare i 36-bilars stegen för övrigt 🙂

Bodyshot
              Deltagare

Synd att kärrorna på norrort inte har så mycket att komma med längre….. HAHA!

–städat–

bowser
                Deltagare

När kommer du ut med ditt åk så att vi andra imprezaägare kan vara blockbil åt dig? 🙂
                  TROR det var 32 el 34 deltagare i 36-bilars stegen för övrigt 🙂

om allt löser sig kör ja battle royal 🙂 som börjar nån gång i juni 😉

Bodyshot
                  Deltagare

Hehe jag har en bil på gång, får se om man får den billigt så kanske det blir jänkare också!

Ångan
                    Deltagare

om allt löser sig kör ja battle royal 🙂 som börjar nån gång i juni 😉

Fasiken vad skoj. Har sett fram emot attfå se bilen in action 🙂
                      Håller tummarna att allt går som planerat då.

bowser
                      Deltagare

Fasiken vad skoj. Har sett fram emot attfå se bilen in action 🙂
                        Håller tummarna att allt går som planerat då.

tack !!

ska verkligen bli kul å få rull på den väntat ett tag nu;)
                        men helre för lång tid och saker blev rätt än stress och meck hela tiden!

Ångan
                        Deltagare

tack !!

Jo, nu lär det ju vara en hel del slantar nedlagda i bilen, så det kan ju vara skoj att få lite valuta för pengarna 🙂

Bodyshot
                          Deltagare

Kanske jag också ska hoppa på battle royal, så du har lite konkurrens pierre 😉

Snofi
                            Deltagare

Finns det nån projekt tråd på din bil? eller det är hemligt 😉

tack !!

bowser
                              Deltagare

Finns det nån projekt tråd på din bil? eller det är hemligt 😉

ja hade en projekttråd men då ja är så slö på fota så togs den bort kommer en snart med all info och massa bilder som maria fotat=)

nä det är inte så hemligt vad ja ska ha men det blir ett herrejösses bygge ialla fall 😉

Snofi
                                Deltagare

Finns det en nedskriven spec på motorn som man kan gotta sig i ? 😉

ja hade en projekttråd men då ja är så slö på fota så togs den bort kommer en snart med all info och massa bilder som maria fotat=)

nä det är inte så hemligt vad ja ska ha men det blir ett herrejösses bygge ialla fall 😉

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 41 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.