› SSC › Allmänt snack › Träffar › Vallåkra 2012 (18-19 aug)
- Detta ämne har 73 svar, 6,571 deltagare, och uppdaterades senast för 12 år, 8 månader sedan av
adam.b.w.
-
FörfattareInlägg
-
11 juli, 2012 kl. 10:09 #245137
adam.b.w
DeltagareNä, på söndag morgon.
På lördag är det bara veteranbilar osv, så har det alltid varit 😉okej har alldrig varigt där så har ingen aning 🙂 ska du ditt med din?
11 juli, 2012 kl. 18:54 #245120Christian S
Deltagareokej har alldrig varigt där så har ingen aning 🙂 ska du ditt med din?
haha, har väll varit där typ 10 gånger under årenslopp.
beror på om bilen är ihop och om den är mappad.11 juli, 2012 kl. 19:47 #245087Andersson
DeltagareJag har oxå varit där många år men aldrig på en lördag, då är det veteraner och lastbilar.
Man brukar träffas i Helsingborg på lördagkvällen, det är bilar o race precis över allt och poliser som försöker hålla ordning och dirigera trafiken. Sen på natten åker man ut till Vallåkra och parkerar i vägkanten o sover någon timme till klockan blir sex då öppnar det och den kilometerlånga kön börjar att röra på sig. Att parkera som några av de första bilarna där i mörkret för att sedan vakna upp mitt på den skånska slätten och flera hundra meter bilkö åt båda hållen är en riktig upplevelse.
Givetvis äter vi o köper frukost på någon mack innan vi kör ut o ställer oss i kön.12 juli, 2012 kl. 04:19 #245138adam.b.w
DeltagareJag har oxå varit där många år men aldrig på en lördag, då är det veteraner och lastbilar.
Man brukar träffas i Helsingborg på lördagkvällen, det är bilar o race precis över allt och poliser som försöker hålla ordning och dirigera trafiken. Sen på natten åker man ut till Vallåkra och parkerar i vägkanten o sover någon timme till klockan blir sex då öppnar det och den kilometerlånga kön börjar att röra på sig. Att parkera som några av de första bilarna där i mörkret för att sedan vakna upp mitt på den skånska slätten och flera hundra meter bilkö åt båda hållen är en riktig upplevelse.
Givetvis äter vi o köper frukost på någon mack innan vi kör ut o ställer oss i kön.fan de låter som en saga:) skit mysigt/kuld—0.o—b
jag är lätt påkan vi inte fixa en tele lista med dom som är med och ska ditt?
12 juli, 2012 kl. 05:00 #245130Vince
Keymasterfan de låter som en saga:) skit mysigt/kuld—0.o—b
jag är lätt påkan vi inte fixa en tele lista med dom som är med och ska ditt?
Det är en skitkul upplevelse….hade inte jag varit bortrest då så hade jag åkt :). Mysigt är det också om man sover i en impreza…..det är nog en annan sak om man sover i en viss ford :D….fråga vår vän Daniel666 😉
12 juli, 2012 kl. 06:52 #245124Daniel666
DeltagareJag och buren hade det jättemysigt, så mysigt så att vi knappt sov 😉
12 juli, 2012 kl. 08:24 #245139adam.b.w
haha de låter bra 🙂 får la härmas då så jag inte får massa skit. för att jag vill sova i bilen ;):D tack för tippset
12 juli, 2012 kl. 19:40 #245088Andersson
Du vet hur varmt o mysigt jag hade i min med några värmeljus bara, vi kan sova sked i min svarta kombi om du vill 😉
5 augusti, 2012 kl. 08:26 #245089Andersson
DeltagareUpp. Lite osäkert om SN kommer vara med då dom har stormöte i sthlm den helgen.
Ingen i närheten som har lust att märka ut en plätt åt oss på fredag em?
Sen skulle vi även behöva ett av klubbens tält från Göteborg om någon har möjlighet att ta med det?5 augusti, 2012 kl. 11:21 #245111johan_gt
DeltagareUpp. Lite osäkert om SN kommer vara med då dom har stormöte i sthlm den helgen.
Ingen i närheten som har lust att märka ut en plätt åt oss på fredag em?
Sen skulle vi även behöva ett av klubbens tält från Göteborg om någon har möjlighet att ta med det?Jag bor ca 7 mil där ifrån så skulle kunna hjälpa till om ingen annan vill.
5 augusti, 2012 kl. 20:54 #245090Andersson
DeltagareJag bor ca 7 mil där ifrån så skulle kunna hjälpa till om ingen annan vill.
Det hade varit jättebra för själv har jag 35mil dit. Det som behövs är några pinnar och avspärrningsband eller rep.
Förra året hade vi ungefär 6x30m monter. Men vi kan höras på telefon närmare om det. Vi vet ju inte än hur många som kommer heller.6 augusti, 2012 kl. 17:49 #245112johan_gt
DeltagareDet hade varit jättebra för själv har jag 35mil dit. Det som behövs är några pinnar och avspärrningsband eller rep.
Förra året hade vi ungefär 6x30m monter. Men vi kan höras på telefon närmare om det.
Vi vet ju inte än hur många som kommer heller.Ok ja vi kan höras när det börjar närma sig.
Måste man vara där vid sex tiden på morgonen för att kunna ställa ut bilen? Eller går det att komma lite senare?6 augusti, 2012 kl. 22:05 #245121Christian S
DeltagareMåste man vara där vid sex tiden på morgonen för att kunna ställa ut bilen? Eller går det att komma lite senare?
nej då, det går utmärkt att köra in lite senare.
kan vara skaplig kö bara beroende på när du tänkt köra in.6 augusti, 2012 kl. 22:58 #245091Andersson
DeltagareOk ja vi kan höras när det börjar närma sig.
Måste man vara där vid sex tiden på morgonen för att kunna ställa ut bilen? Eller går det att komma lite senare?Ja lite senare går väl komma men tror bara det är insläpp mellan kl.6-8 därefter parkering utanför området och 160kr i entré.
7 augusti, 2012 kl. 00:36 #245153Takacs
DeltagareVi ses där !:)
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.