SSC Allmänt snack Träffar Vallåkra 2012 (18-19 aug)

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 74 totalt)
  • Författare
    johan_gt
    Deltagare

Gott hoppas på bra väder då bara!

teow
      Deltagare

jag ska dit och ställer gärna ut.. 🙂 bor i gbg så om ni behöver någon som tar med tältet så kan jag ordna det.

Daniel666
        Deltagare

Du vet hur varmt o mysigt jag hade i min med några värmeljus bara, vi kan sova sked i min svarta kombi om du vill 😉

Detta låter ju grymt lockande, gillar att dela säng med dig vettu 😉 Men blir det något för mig är det nog bara kvällen innan i Helsingborg som lockar.

Andersson
          Deltagare

Detta låter ju grymt lockande, gillar att dela säng med dig vettu 😉 Men blir det något för mig är det nog bara kvällen innan i Helsingborg som lockar.

Men det blir ju fika och arraksbollar i montern det kan du väl inte missa 🙂

Andersson
            Deltagare

jag ska dit och ställer gärna ut.. 🙂 bor i gbg så om ni behöver någon som tar med tältet så kan jag ordna det.

Det hade varit kanon om du kan det, vad har du för bil det är ganska stort nämligen.

adam.b.w
              Deltagare

ja hadde förhoppningar på karavan ? jag vill åka ditt på lördagen från gbg vilka är villiga att haka på? d—0.o—b

Christian S
                Deltagare

om jag åker ner så blir det välldigt tidigt på söndag morgon samt att det blir till att åka V70

adam.b.w
                  Deltagare

Okej men du skulle väll inte ens ditt? fan va kul att du kommer ialla fall

Andersson
                    Deltagare

om jag åker ner så blir det välldigt tidigt på söndag morgon samt att det blir till att åka V70

Gött, men halva träffen är ju på lördagskvällen. Vet inte än vad teow har för bil men annars kanske du vill ta med tältet. Står det i garaget eller hos tvillingarna?

Christian S
                      Deltagare

Gött, men halva träffen är ju på lördagskvällen. Vet inte än vad teow har för bil men annars kanske du vill ta med tältet. Står det i garaget eller hos tvillingarna?

vi har ett tält i garaget men vet inte vilket det är.

Steewe
                        Deltagare

vi har ett tält i garaget men vet inte vilket det är.

Klubbens tält står i Kinna hos Piff&Puff. 🙂

james
                          Deltagare

jag hade tänkt åka dit på söndagen 🙂

är det gött väder så ställer jag gärna ut med klubben 🙂

Andersson
                            Deltagare

Du är så välkommen du oxå.
                              Undrar om vi inte hade 18 bilar samtidigt i montern förra året, det ska vi väl slå i år eller? 😉

adam.b.w
                              Deltagare

Vilka från götet ska åka på lördagen? Beroende på väder så ska jag ditt. Någon några som är sugen på att åka subaru karavan? Om så kan vi kanske bestämma tid och platts:-)

james
                                Deltagare

Du är så välkommen du oxå.
                                  Undrar om vi inte hade 18 bilar samtidigt i montern förra året, det ska vi väl slå i år eller? 😉

Det hoppas jag 😉

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 74 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.