SSC Allmänt snack Träffar Vallåkra 2012 (18-19 aug)

Visar 14 inlägg - 61 till 74 (av 74 totalt)
  • Författare
    james
    Deltagare

kan tyvärr inte märka upp det till oss idag , kan inte komma ifrån jobbet.

mvh James

johan_gt
      Deltagare

Nu är det fixat med platsen. Vid entren sen upp till vänster nästan längst upp blev det.
        Mitt imot ett företag som heter Verktyg och Lack om jag läse rätt.

Är ett blått rep med SSC skrivit på silvertejp i varje hörn. Så ni borde hitta.

Daniel666
        Deltagare

Klart du ska komma, vi hade väl kul förra året. Men i år kommer jag nog inte prova den berömda knappen, iaf inte om du stannar hemma.

Ja det va grymt skoj förra året, börjar luta åt att jag åker ner. Och i så fall vill jag se att du kommer ihåg var knappen sitter… 😉

När funderar ni på att åka till Helsingborg?

Andersson
          Deltagare

Kanon Johan, stort tack!
            Jag kommer ner framåt åtta imorgon kväll, är inte klar med bilen sen ska det lastas och bäddas i den oxå.

Daniel666
            Deltagare

Jag satsar nog på att åka med karavanen från kållered vid 15:30 tror jag.

Andersson
              Deltagare

Jo då jag hittade knappen även i år 😉 hoppas du blev nöjd med åkturen Daniel.
                Är det någon mer här nere får ni gärna ringa eller messa mig så vi kan träffas.

Daniel666
                Deltagare

Alltid kul att åka med dig sötnos. Och att man inte va riktigt bakis gjorde inte åkturerna sämre 😉

Andersson
                  Deltagare

Då va tältet uppe och frukosten nere. 8 bilar i montern för närvarande.

james
                    Deltagare

Tack för en trevlig dag!

Andersson
                      Deltagare

Stort tack till alla som hjälpte till med tält och monter.
                        Vädret kunde vi ju knappt klaga på heller. Trevligt att träffa några nya oxå, 16 bilar blev det som mest om jag räknade rätt. Hoppas vi syns allihop på Kullen och Adam du tar väl med dom glada tjejerna då oxå d—0.o—b

Steewe
                        Deltagare

Vädret kunde vi ju knappt klaga på heller. Trevligt att träffa några nya oxå, 16 bilar blev det som mest om jag räknade rätt. Hoppas vi syns allihop på Kullen och Adam du tar väl med dom glada tjejerna då oxå d—0.o—b

Det visar att det finns folk i söder med bilar, men inte syns de i anmälan till Emmaboda. Dig kan man lita på iaf Andersson. 😉

Andersson
                          Deltagare

Det visar att det finns folk i söder med bilar, men inte syns de i anmälan till Emmaboda. Dig kan man lita på iaf Andersson. 😉

Ja jag köpte ju min bil för att använda den, ska man inte det kan man ju köpa nåt betydligt billigare och ställa i garaget.

Florries
                            Deltagare

Tackar för en trevlig helg i Vallåkra!

Bilder kommer! 😀

Over and out

///Emma

adam.b.w
                              Deltagare

haha tack själv va riktigt trevligt att tjöta lite. jag ska se om jag lyckasklämma mig los 😉 ska skicka länk så ni kan kika på lite bilder.

MVH Adam

Visar 14 inlägg - 61 till 74 (av 74 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.