SSC Allmänt snack Träffar Vallåkraträffen 17-18/8 2013

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
  • Författare
    adam.b.w
    Deltagare

Jag ska se hur vi lyckas styra upp detra med götlaborgarna 😉 jag återkommer nu under dagarna i väckan:)

JOJJE_86
      Deltagare

Kommer klubben bara ställa ut på söndagen? Alltså ingen utställning alls på lördagen?
        Hur går man tillväga för att märka ut platsen för klubben?
        Finns det redan en plats tillägnad oss eller man får använda armbågarna för att få tag på en bra?=) Finns det bättre och sämre platser?

Mvh: Johannes S

Andersson
        Deltagare

Kommer klubben bara ställa ut på söndagen? Alltså ingen utställning alls på lördagen?
          Hur går man tillväga för att märka ut platsen för klubben?
          Finns det redan en plats tillägnad oss eller man får använda armbågarna för att få tag på en bra?=) Finns det bättre och sämre platser?

Mvh: Johannes S

Ja än är väl inte våra subbor veteraner 😉 så det blir bara söndag.
          Man tar med pinnar och ATA-band eller rep och märker ut en ruta så stor man tycker vi behöver(ca10*25m) och lite till på fredag mellan kl.12-17
          Man får välja, ju tidigare desto bättre plats.
          Man vill väl ha så långt ner mot ”centrum” som möjligt i mittenraden, det finns folk på plats att fråga var bilklubbarna ska stå annars är det bara att ringa mig.

Andersson
          Deltagare

ALLA Subaru, medlemmar eller inte brukar få stå i vår monter. Det är så man värvar nya medlemmar tycker jag.
            Så alla är välkommna med eller utan vråltrimmade motorer!

adam.b.w
            Deltagare

Snart blir ju min pikis veteran 🙂 bara några år till. Måste få fartbi bygget så jag blir färdig bara

JOJJE_86
              Deltagare

Haha nej det har du rätt i. Jag såg ingenstans att det enbart var för veteraner på lördagen. Men du är väl en riktig veteran Andersson?=)
                Som läget ser ut just nu så kan jag ta mig an uppgiften att fixa platsen.
                Jag bor i närheten av träffen så det bör inte vara några problem.
                Bara jag hittar en bra plats så att jag inte gör Herr Andersson besviken;)

Andersson
                Deltagare

Haha nej det har du rätt i. Jag såg ingenstans att det enbart var för veteraner på lördagen. Men du är väl en riktig veteran Andersson?=)
                  Som läget ser ut just nu så kan jag ta mig an uppgiften att fixa platsen.
                  Jag bor i närheten av träffen så det bör inte vara några problem.
                  Bara jag hittar en bra plats så att jag inte gör Herr Andersson besviken;)

Ja det va några år sen man passerade 30 😉
                  Det blir nog bra, skriv gärna SSC på en lapp eller nåt och sätt på pinnarna. Jag har med tält på 3x3m oxå så där försvinner en bilplats. Kolla på bilderna från träffen förra året så ser du lite hur stor yta som går åt. Tänk på att det är gratis 🙂

JOJJE_86
                  Deltagare

Det löser sig. Jag hör kanske av mig när jag är på plats. Hur många bilar tror du vi kommer att vara på plats detta året?

Andersson
                    Deltagare

Det löser sig. Jag hör kanske av mig när jag är på plats. Hur många bilar tror du vi kommer att vara på plats detta året?

Är det inte 9 nu, men räkna med minst det dubbla för tjejerna som är funktionärer och står vid insläppet för japanska bilar brukar vinka upp subbor till oss om vi säger till dom.

JOJJE_86
                      Deltagare

Det låter kanon. Kan jag nå dig på telefon efter kl 12,00 på fredag om det skulle vara något?

(Du får även ursäkta men jag begriper mig inte på hur man citerar inlägg)=)

Andersson
                        Deltagare

Det låter kanon. Kan jag nå dig på telefon efter kl 12,00 på fredag om det skulle vara något?

(Du får även ursäkta men jag begriper mig inte på hur man citerar inlägg)=)

Det går bra, ringsignalen är bara avstängd när jag sover.
                          Du trycker på den blå citera rutan i det inlägget du vill svara på, skriv efter där det står

JOJJE_86
                          Deltagare

Nu är vår plats uppmärkt. Det blev ca 34m / 10m. Hoppas att det räcker.
                            Vi hamnar ganska långt ”upp” på fältet men jag kan tyvärr inte trolla:-D

adam.b.w
                            Deltagare

Vi f8ck ju en platts ialla fall. Föra året va vi långt upp med.

Andersson
                              Deltagare

Det blir nog bra, viktigaste är att vi har en.
                                Ring mig efter kl.15 om det är någon som vill med o äta. Det blir vid sjutiden ungefär.

JOJJE_86
                                Deltagare

Det blir nog bra, viktigaste är att vi har en.
                                  Ring mig efter kl.15 om det är någon som vill med o äta. Det blir vid sjutiden ungefär.

Jag hänger gärna med, och sjutiden är perfekt. Var kan det vara vettigt att samlas?

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 34 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.