SSC Allmänt snack Träffar Vallåkraträffen 20-21 augusti

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 44 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Tack Vince.
      Då vet jag lite 🙂
      har du anmält oss till deras mail Andersson? har du satt dig som kontakt person?

Taggen
      WRX STI -08

Japp Björn heter han som svarat på mailet.

Daniel666
      Deltagare

Då syns vi på söndag då 😉

Vince
        Keymaster

Tack Vince.
          Då vet jag lite 🙂
          har du anmält oss till deras mail Andersson? har du satt dig som kontakt person?

Taggen
          WRX STI -08

Hur gick det Taggen med markering av platsen?

Taggen
          Deltagare

Tja gott folk.

ja va på Vallåkra igår å har märkt ut en stor ruta till oss 🙂
            Så nu får vi se till att få dit bilar. Björn sa att jag skulle ta så stor så de passade till antal bilar som vi skulle ha med. Men rutan är större kan ja medela 🙂 Man skullle ta så mycke så man inte skäms och jag skäms aldrig 🙂

Jag tänkte på det ni som kommer ner ni har kanske saker i era bilar som ni skulle vilja lägga av under kvällen. Jag kan förmodligen ordna plats så ni kan lägga av det. Det är bara att säga till. så kan vi samlas upp å så.

Kör lugnt ner gått folk ida. så ses vi sen.
            Jag kommer att komma ut me min subba ida.

Taggen
            WRX STI -08

Vince
            Keymaster

Tja gott folk.

ja va på Vallåkra igår å har märkt ut en stor ruta till oss 🙂
              Så nu får vi se till att få dit bilar. Björn sa att jag skulle ta så stor så de passade till antal bilar som vi skulle ha med. Men rutan är större kan ja medela 🙂 Man skullle ta så mycke så man inte skäms och jag skäms aldrig 🙂

Jag tänkte på det ni som kommer ner ni har kanske saker i era bilar som ni skulle vilja lägga av under kvällen. Jag kan förmodligen ordna plats så ni kan lägga av det. Det är bara att säga till. så kan vi samlas upp å så.

Kör lugnt ner gått folk ida. så ses vi sen.
              Jag kommer att komma ut me min subba ida.

Taggen
              WRX STI -08

Det låter gôtt det Taggen :).
              Jag kommer ner idag men vet dock inte när jag åker härifrån riktigt men när jag drar så åker jag ner till knutstorp först då det är Ferrari Maserati racing day och jag har en kollega som kanske ska köra (hade vart kul o se). Du kan väl smsa mig ditt mobil nr. så slår jag en signal när jag är i krokarna. (mitt nr. är 0739-169792)
              Ha det
              Vi ses sen

Vince
              Keymaster

Nu har jag anlänt i knutstorp o kollar på billiga bilar 😀 men nu slutar de köra så j

ag beger mig snart mot Helsingborg. Är det några som e i krokarna?

Andersson
                Deltagare

Ja är vid Väla och lappar subbor.

Andersson
                  Deltagare

Då har träffen öppnat, 9 imprezor och en legacy från Gotland blev det i montern. Givetvis finns här FIKA också. Kanelbullar,ARRAKSBOLLAR och kex.

Janne248
                    Deltagare

Lite bilder från Andersson:

Ser riktigt bra ut grabbar! Fint ordnat!

Daniel666
                      Deltagare

Stort tack till Andersson, Vince och Taggen för en riktigt trevlig lördagskväll. Sen själva övernattningen lämnade ju en del att önska… Men där får jag nog skylla mig själv 😉

Manor
                        Deltagare

Snyggt fixat…t.o.m ARRAKSBOLLAR…jag hoppas få en utförlig beskrivning över dagarna :).

Taggen
                          Deltagare

Daniel666
                            Jag tackar också för en trevlig kväll/natt.
                            Vi gick bort och kollade på dig när du hade lagt dig och den synen skulle ni andra sätt 🙂
                            Hade du haft en SUbaru som jag har så hade du kunnat ligga raklång 🙂

Sen får ja tacka alla som dök upp på Vallåkra ida.
                            Hoppas på en lika bra helg nästa år.

Taggen
                            WRX STI -08

Vince
                            Keymaster

Stort tack till Andersson, Vince och Taggen för en riktigt trevlig lördagskväll. Sen själva övernattningen lämnade ju en del att önska… Men där får jag nog skylla mig själv 😉

Tack själv Daniel alltid kul o träffas :). När det gäller din sovplats så kan jag bara säga att jag inte alls var avundsjuk ;).
                              Tack Taggen för att du fixade en jättebra plats åt oss 🙂 samt hjälpe till med det mesta och gjorde det med glatt humör (du e en trevlig prick trots att du är från Skåne 😉 :D))
                              Tack Andersson för allt du har fixat, och det är en hel del som vanligt :).
                              Tack till generalagenten (Kjell) som kom o stannade hela dagen o ställde upp med flaggor och en finfin STI racing :cool:.
                              Tack till ALLA ni andra som besökte oss o ställde era bilar i montern. Hoppas verkligen att ni blev sugna på att bli medlemmar nu och hänga på till fler träffar :D:)

Manor
                              Deltagare

Tack till generalagenten (Kjell)…

Å tusan…var GENERALAGENTEN där…RESPEKT :).

Andersson
                                Deltagare

Ja stort TACK till alla som hjälpte mig och Taggen med denna träffen!
                                  Inte minst Kjell GENERALAGENTEN som stannade HELA dagen med en röd STI Racing med 19″ fälgar.Riktigt snygg 😎 Du blev verkligen en i ”gänget”.
                                  Vi va 15 Subaru i montern under dagen!
                                  Tack även till tjejerna som kom och glänste i montern 😉
                                  Vince, Christian och Nilsson för hjälpen att ragga nya medlemmar och bjuda på fika.

Lördagkvällen började som vanligt på en parkering i stan där vi hittade en liten vilsen kille i en vit Ford Fiesta som tappat bort sin farsa(n). Som det snälla subarufolk vi är tog vi hand om han hela kvällen men sova fick han göra i sin egen MJUKA sköna lilla bil utan baksäte, hoppas plåten svicktade lite iaf 😀
                                  Sen körde vi givetvis lite ”runt runt” 😉 på parkeringen innan vi begav oss ut till Vallåkra vid ett tiden på natten för att sova i våra sköna subaru.

Söndagen va lite blåsig (som vanligt i Skåne) men under förmiddagen kom solen och med denn även många trevliga besökare och hälsade på oss.

Hoppas vi kan fortsätta göra detta till en trevlig tradition.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 44 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.