› SSC › Allmänt snack › Träffar › Vallåkraträffen 20-21 augusti
- Detta ämne har 43 svar, 3,221 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 4 månader sedan av
Andersson.
-
FörfattareInlägg
-
22 augusti, 2011 kl. 15:13 #227192
Christian S
DeltagareTack själv Andersson, vi hade riktigt trevligt i våran monter ink Kjell som började planera inför nästa gång och då skulle han inte bara ha med sig en Impreza utan även en av varje av dom andra modellerna så folk ser att vi en Subaru klubb inte en Impreza klubb:)
Bild på montern
22 augusti, 2011 kl. 15:45 #227202Daniel666
DeltagareDaniel666
Jag tackar också för en trevlig kväll/natt.
Vi gick bort och kollade på dig när du hade lagt dig och den synen skulle ni andra sätt 🙂
Hade du haft en SUbaru som jag har så hade du kunnat ligga raklång 🙂Nja, håller mig nog till Forden ett tag till ska bara undvika att sova i den ;).
22 augusti, 2011 kl. 19:19 #227213J.Nilsson
DeltagareVar ju första gången för mig att umgås med lite folk från SSC men garanterat inte sista, tackar för en riktigt trevlig dag och gott fika, hoppas vi ses igen på sturup den 28/8.
22 augusti, 2011 kl. 19:45 #227215subaruclub.bana
DeltagareVar ju första gången för mig att umgås med lite folk från SSC men garanterat inte sista, tackar för en riktigt trevlig dag och gott fika, hoppas vi ses igen på sturup den 28/8.
På Sturup kommer du att minst få se en till SSC’are (mig) hehe.
/Stefan
22 augusti, 2011 kl. 20:10 #227216Florries
DeltagareVill bara tacka för en trevlig söndag!!! 🙂
Var mycket trevligt att träffa er som var där! :p/// Emma ( Gt:n med rost)
22 augusti, 2011 kl. 20:11 #227211Vince
KeymasterVar ju första gången för mig att umgås med lite folk från SSC men garanterat inte sista, tackar för en riktigt trevlig dag och gott fika, hoppas vi ses igen på sturup den 28/8.
Tack själv J.Nilsson. Tyvärr blir det ingen sturup för min del men det blir ett par träffar till i år för mig (grängesberg o emmaboda) så jag hoppas du kommer på nån av dem.
22 augusti, 2011 kl. 20:23 #227212Vince
KeymasterVill bara tacka för en trevlig söndag!!! 🙂
Det samma Florries. Kul att du kom o ställde ut bilen. Se nu till o bli betalande medlem o komma på grängesbergs träffen (inte jätte långt från strängnäs) o köra lite 😉
Hoppas vi ser dig på fler träffar framöver :).22 augusti, 2011 kl. 21:24 #227177Janne248
DeltagareDet samma Florries. Kul att du kom o ställde ut bilen. Se nu till o bli betalande medlem o komma på grängesbergs träffen (inte jätte långt från strängnäs) o köra lite 😉
Hoppas vi ser dig på fler träffar framöver :).Ursäkta OT, men håller med Vince!
Vi har ju redan Jommie här på forumet(i klubben som kommer från Strängnäs till Grängesberg! Karavanåkning!23 augusti, 2011 kl. 05:48 #227188Andersson
DeltagareUrsäkta OT, men håller med Vince!
Vi har ju redan Jommie här på forumet(i klubben som kommer från Strängnäs till Grängesberg! Karavanåkning!Välkommen Emma kul att du hittade hit. Kolla även med nossnoJ från Mariefred det behöver ju vara minst 3 i en karavan 😉
23 augusti, 2011 kl. 06:44 #227214Jommie
DeltagareVill bara tacka för en trevlig söndag!!! 🙂
Ennu en Strängnäs-bo? Jössis.
Säger som dom andra, kom till Grängesberg. Konbana är kul!23 augusti, 2011 kl. 13:12 #227217Florries
DeltagareEnnu en Strängnäs-bo? Jössis.
Säger som dom andra, kom till Grängesberg. Konbana är kul!Japp jag är från Strängnäs 🙂
Jag kan inte komma till Gränesberg 🙁 jag jobbar då!23 augusti, 2011 kl. 18:55 #227199Taggen
DeltagareDet är klart att ja försöker hjälpa till när jag har möjlighet. Kul att ni va nöjda med mitt jobb 🙂
Gör du så Daniel 🙂 Jag var glad att ja inte var i dina kläder den natten nästa gång får jag försöka hänga på en husvagn bakom subban så kan vi sova där i stället 🙂
Väldigt kul med er nya som tittade in vill gärna se er på fler träffar.Får se om och vilka träffar ja kommer på i hösten det är det där med tid.
Nu ska ja fortsätta och njuta av semestern 🙂 är just nu i Kolmården. senare rullar vi mot Säfle. Det är bara att hålla koll på en svart STI -08 med en liten vit husvagn bakom 🙂Sköt om er alla så ses vi på fler träffar.
Taggen
WRX STI -08
10 december, 2011 kl. 16:49 #227218t-lila
DeltagareHej på er!
Tackar för att vi fick stå i er monter och få tjata lite me er.:)
Hoppas ni kommer till ön i nästa år.Stellan me Legacyn
10 december, 2011 kl. 17:23 #227189Andersson
DeltagareVälkomna, hoppas på ringen nästa år. Har aldrig kört där.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.