SSC Allmänt snack Träffar Vallåkraträffen 20-21 augusti

Visar 14 inlägg - 31 till 44 (av 44 totalt)
  • Författare
    Christian S
    Deltagare

Tack själv Andersson, vi hade riktigt trevligt i våran monter ink Kjell som började planera inför nästa gång och då skulle han inte bara ha med sig en Impreza utan även en av varje av dom andra modellerna så folk ser att vi en Subaru klubb inte en Impreza klubb:)

Bild på montern

Daniel666
      Deltagare

Daniel666
        Jag tackar också för en trevlig kväll/natt.
        Vi gick bort och kollade på dig när du hade lagt dig och den synen skulle ni andra sätt 🙂
        Hade du haft en SUbaru som jag har så hade du kunnat ligga raklång 🙂

Nja, håller mig nog till Forden ett tag till ska bara undvika att sova i den ;).

J.Nilsson
        Deltagare

Var ju första gången för mig att umgås med lite folk från SSC men garanterat inte sista, tackar för en riktigt trevlig dag och gott fika, hoppas vi ses igen på sturup den 28/8.

subaruclub.bana
          Deltagare

Var ju första gången för mig att umgås med lite folk från SSC men garanterat inte sista, tackar för en riktigt trevlig dag och gott fika, hoppas vi ses igen på sturup den 28/8.

På Sturup kommer du att minst få se en till SSC’are (mig) hehe.

/Stefan

Florries
            Deltagare

Vill bara tacka för en trevlig söndag!!! 🙂
              Var mycket trevligt att träffa er som var där! :p

/// Emma ( Gt:n med rost)

Vince
              Keymaster

Tack själv J.Nilsson. Tyvärr blir det ingen sturup för min del men det blir ett par träffar till i år för mig (grängesberg o emmaboda) så jag hoppas du kommer på nån av dem.

Vince
                Keymaster

Det samma Florries. Kul att du kom o ställde ut bilen. Se nu till o bli betalande medlem o komma på grängesbergs träffen (inte jätte långt från strängnäs) o köra lite 😉
                  Hoppas vi ser dig på fler träffar framöver :).

Janne248
                  Deltagare

Det samma Florries. Kul att du kom o ställde ut bilen. Se nu till o bli betalande medlem o komma på grängesbergs träffen (inte jätte långt från strängnäs) o köra lite 😉
                    Hoppas vi ser dig på fler träffar framöver :).

Ursäkta OT, men håller med Vince!
                    Vi har ju redan Jommie här på forumet(i klubben som kommer från Strängnäs till Grängesberg! Karavanåkning!

Andersson
                    Deltagare

Ursäkta OT, men håller med Vince!
                      Vi har ju redan Jommie här på forumet(i klubben som kommer från Strängnäs till Grängesberg! Karavanåkning!

Välkommen Emma kul att du hittade hit. Kolla även med nossnoJ från Mariefred det behöver ju vara minst 3 i en karavan 😉

Jommie
                      Deltagare

Ennu en Strängnäs-bo? Jössis.
                        Säger som dom andra, kom till Grängesberg. Konbana är kul!

Florries
                        Deltagare

Ennu en Strängnäs-bo? Jössis.
                          Säger som dom andra, kom till Grängesberg. Konbana är kul!

Japp jag är från Strängnäs 🙂
                          Jag kan inte komma till Gränesberg 🙁 jag jobbar då!

Taggen
                          Deltagare

Det är klart att ja försöker hjälpa till när jag har möjlighet. Kul att ni va nöjda med mitt jobb 🙂
                            Gör du så Daniel 🙂 Jag var glad att ja inte var i dina kläder den natten nästa gång får jag försöka hänga på en husvagn bakom subban så kan vi sova där i stället 🙂
                            Väldigt kul med er nya som tittade in vill gärna se er på fler träffar.

Får se om och vilka träffar ja kommer på i hösten det är det där med tid.
                            Nu ska ja fortsätta och njuta av semestern 🙂 är just nu i Kolmården. senare rullar vi mot Säfle. Det är bara att hålla koll på en svart STI -08 med en liten vit husvagn bakom 🙂

Sköt om er alla så ses vi på fler träffar.

Taggen

WRX STI -08

t-lila
                            Deltagare

Hej på er!
                              Tackar för att vi fick stå i er monter och få tjata lite me er.:)
                              Hoppas ni kommer till ön i nästa år.

Stellan me Legacyn

Andersson
                              Deltagare

Välkomna, hoppas på ringen nästa år. Har aldrig kört där.

Visar 14 inlägg - 31 till 44 (av 44 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.