Kort snabb fråga ev.spekulant på en Prodrive -02:a,importerad, dock VÄNSTERSTYRD!
Frågan är alltså:Finns det vänsterstyrda importerade Prodrives??? Uppenbarligen eftersom en sån säljs,men blev skeptisk och vill därför höra med expertisen så att man inte blir blåst!
Kort snabb fråga ev.spekulant på en Prodrive -02:a,importerad, dock VÄNSTERSTYRD!
Frågan är alltså:Finns det vänsterstyrda importerade Prodrives??? Uppenbarligen eftersom en sån säljs,men blev skeptisk och vill därför höra med expertisen så att man inte blir blåst!
Jag snackade med killen. Han sa att den kom från Tyskland. Jag vet inte om de sålts som vänsterstyrda över huvud taget. Värt att notera är att bilen haft cirkus 18 ägare sen den om till Sverige runt -04.
P1 är Englands variant av Type R, dvs GC8 med två dörrars karossen, dock utan DCCD lådan osv. Så ja, den finns endast i högerstyrd, om inte konverterad. Dock så pratar dem inte om P1 utan Prodrive..
Är det denna ni pratar om? http://www.blocket.se/vi/51830013.htm
Isf är det en ”Prodrive style” endast annat kjolpaket än vanliga sti. Bilen i annonsen är min gamla som var i toppskick när jag sålde den. Iof. är det 4år och 6000mil sedan 😉
P1 är Englands variant av Type R, dvs GC8 med två dörrars karossen, dock utan DCCD lådan osv. Så ja, den finns endast i högerstyrd, om inte konverterad. Dock så pratar dem inte om P1 utan Prodrive..
aha, i min värld är p1 prodrive=)
hyffsat ny på subaru
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.