› SSC › Modellspecifikt › Impreza / STI Racing / BRZ › Styling / Tillbehör / Bilvård › Var köpa klarglas-positionsljus till GT99?
- Detta ämne har 7 svar, 1,035 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 4 månader sedan av
Addson.
-
FörfattareInlägg
-
6 april, 2006 kl. 19:57 #15581
MickeM
DeltagareHar köpt aftermarket klarglas-positionsljus till min Impreza
GT99 och den ena av dem läcker som ett såll och gick aldrig
att täta. Pga allt vatten som ständigt var där så vart
reflektorn svart. Skräp alltså. Fick inte ens dem utbytta,
bara snack?! Börjar tröttna på alla kommentarer av folk hela
tiden som pekar och piper om hur mycket vatten/fukt det är
i glaset. Jag kan inget annat göra än att säga som det är.Var hittar man positionsljus (klara, ej vita, ej smoked, ej
frosted, utan klara) som är något att ha? Betalar hellre lite
mer än köper nya 2 ggr i året av skitkvalitet. Är ju
meningslöst att tillverkarna ens ork lägga energi på att
tillverka något som inte håller tätt. Kan inte vara svårt
att testa en så enkel produkt.FRÅGA: Var i Sverige kan man köpa klarglas-positionsljus?
/MickeM – pissed off på skitgrejer
6 april, 2006 kl. 20:17 #159865minid
DeltagareJag köpte mina hos Streetpower.
Har inte haft fukt i mina..http://www.streetpower.se Betalande medlemmar ha 10% rabatt
6 april, 2006 kl. 20:31 #159860MickeM
DeltagareDe har inte haft dem i lager på evigheter.
Fler ställen?
6 april, 2006 kl. 20:50 #159866minid
DeltagarePÅ lager nej…
De kan ta hem, tar ju inte så fruktansvärt lång tid.
7 april, 2006 kl. 03:42 #159862Impreza112
DeltagareHej
Ring mig på 0709-430010
så skickar jag nya till dig
Mvh/Lazar
15 april, 2006 kl. 12:11 #159863gotte51
DeltagareHar köpt aftermarket klarglas-positionsljus till min ImprezaGT99 och den ena av dem läcker som ett såll och gick aldrigatt täta. Pga allt vatten som ständigt var där så vartreflektorn svart. Skräp alltså. Fick inte ens dem utbytta,bara snack?! Börjar tröttna på alla kommentarer av folk helatiden som pekar och piper om hur mycket vatten/fukt det äri glaset. Jag kan inget annat göra än att säga som det är.Var hittar man positionsljus (klara, ej vita, ej smoked, ejfrosted, utan klara) som är något att ha? Betalar hellre litemer än köper nya 2 ggr i året av skitkvalitet. Är jumeningslöst att tillverkarna ens ork lägga energi på atttillverka något som inte håller tätt. Kan inte vara svårtatt testa en så enkel produkt.FRÅGA: Var i Sverige kan man köpa klarglas-positionsljus?/MickeM – pissed off på skitgrejer
Såg din tråd men vet inte om du hittat klarglasen någon annanstans? Jag beställde mina från http://www.scoobyparts.com och de är enligt mig ett bra köp! Mvh Johan:-)
15 april, 2006 kl. 13:42 #159861MickeM
DeltagareHejRing mig på 0709-430010så skickar jag nya till digMvh/Lazar
Tack, det skall jag göra, men nu är det påsk här, får bli inkommande
veckas bekymmer./MickeM
18 april, 2006 kl. 14:47 #159864Addson
DeltagareFinns ju faktiskt på realcar åxo! Jag köpte mina där o dom kostade 1499 men grabbarna där trodde det va blinkers så jag pröjsade bara 799 ha ha!!!
Peace Adde -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.