Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Mina SWRT handskar börjar bli slitna nu och är lagade ett otal gånger av frugan. Jag funderade på att sluta använda dem nu, rama in dem och hänga upp dem på väggen.

Därför behöver jag köpa ett par nya mocka-handskar. Gärna blå. 🙂

/N – kör inte en meter med “nakna” händer 😛

simo
      Deltagare

Ett förslag….
        http://www.sellholm.se/default3.asp?cid=SA139

/U – som e kanonnöjd med mina

jraberg
        Deltagare

eller Forsman Motor.(ligger lite närmare) som fortf inte blivit klubbsponsorer av ngn anledning trots visat intresse..
          -johan

Niklas
          Deltagare

Tack för tipsen. Forsman Motor har HANS-skydd också, det kanske man skulle köpa. Kostar ju bara…10000kr! 😮 😛

Får se vem det blir, det är ju roligast att åka till butik och shoppa. Då kan man ju även prova om de passar på de grova IT-händerna.

simo
            Deltagare

Sparcos prylar sitter som en smäck på IT-mupphänder, tror halva klubben kan intyga 🙂 😀 😀

/U

Addson
              Deltagare

Realcar säljer ju sparco grejer.. http://www.realcar.se välja sparco i vänster spalten o sedan hanskar fanns hur mycket som helst att välja på.. Ligger ju i stan äljen.. Cardesign har det mesta ligger vanadis http://www.cardesign.se/..

Niklas
                Deltagare

Sparco handskarna var allt annat än snygga. Fan att inte SWRT säljer sina handskar längre, skulle köpt 20 par när jag köpte… 🙁

simo
                  Deltagare

Va fasen, det är inte snygga hanskar du ska ha http://www.brollopstorget.se/Klader/handskar.php utan bra grejer 🙂 😉

/U

SecretAgentMan
                    Deltagare

Men äljtärningen, handskarna skall vara behagliga, och ge bra grepp mot moCCaCCringlan. 😀

Sparco har saker med sömmarna utåt vill jag minnas, sådana blir det absolut nästa gång.

/J

Niklas
                      Deltagare

Det har mina SWRT handskar också, de är jävligt sköna, snygga och man har ett sjukt bra grepp om ratten. :7

Jag (läs: frugan) har redan lagat fingerspetsarna typ fem gånger men de börjar ha gjort sitt nu och jag vill inte slita ut dem så att de går sönder helt.

Sparcohanskarna hade väl varit ok om det varit svart istället för grått. Nu ser de ju ut som något från 70-talet.

Man kanske skall kolla om man hittar något från A-star som mina nuvarande är.

Det är inte bara funktion som gäller utan även form…men så bor jag inte ute på landet. 😛

SecretAgentMan
                        Deltagare

Tsssk, du har dem bara för att se tuff ut i depån – så jag förstår att det är formkrav. 😀

/J

Niklas
                          Deltagare

Outfiten skall passa med bilen. Tuff bil kräver sina tuffa och snygga handskar. Därför du har kjol.

/N – har skrivit 3 autografer för sin “fett coola bil” :+

SecretAgentMan
                            Deltagare

*asg*

Respons, rakskuret, diffar, stumt chassie – kjol!? 😮

/OT

Niklas
                              Deltagare

Innanmätet spelar väl ingen roll när det är en silversnik du åker runt i. Fan, bli man och odla blå päls. Silver har man som bruksbil till IKEA och Coop. Kom ut ur dimman nu Jerry… :*

/N – börjar tappa hoppet och definitivt tråden

EDIT: Såja, nu tror jag vi återgår från bus och stoj till mer seriöst snack om bra (och snygga) mocka-handskar.

minid
                                Deltagare

Jag (läs: frugan) har redan lagat fingerspetsarna typ fem gånger men de börjar ha gjort sitt nu och jag vill inte slita ut dem så att de går sönder helt. 😛

Klipp naglarna?? 😛

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.