SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård Var placera en 7″ LCD skärm fram i bilen?

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    MickeM
    Deltagare

Just det, var placerar man en 7″ LCD fram i bilen?
      Någon som har sådan i bilen?
      Bakom ratten har man ju mätarna.
      Mitt i så har jag trippelmätarhuset.
      Till höger är ju aribagen.
      Hmm…

Niklas
      Deltagare

Dags att bygga om mittkonsollen och ta bort lite onödigt krafs som fläktar och reglage när viktigare saker behöver få plats? 😉

Alternativt ta bort backspegeln och sätt den där på något fint sätt. Då kan även de i baksätet se den.

X3000
        Deltagare

Just det, var placerar man en 7″ LCD fram i bilen?Någon som har sådan i bilen?Bakom ratten har man ju mätarna.Mitt i så har jag trippelmätarhuset.Till höger är ju aribagen.Hmm…

Jag har en DVD spelare med inbyggd skärm som tittar ut när jag sätter på tändningen.. Sitter där stereon är.. Funkar klockrent..

Larry
          Deltagare

Jag har en DVD spelare med inbyggd skärm som tittar ut när jag sätter på tändningen.. Sitter där stereon är.. Funkar klockrent..

Det är nog det smartaste… har oxå funderat på att göra likande. Det helt klart porrigaste vore ju att göra som Älgen föreslog. Reglagen till fläckt mm kan man gömma någon annanstans (typ i handsfacket eller facket mellan stolarna) :7 :9

frippe
            Deltagare
              X3000
              Deltagare

http://www.wrxfanatics.com/index.php?showtopic=18291detta var jäkligt snyggt

Jo men skärmen skulle suttit där uppe ju…:9

Larry
                Deltagare

Det där va snyggt!:o

Vectorm12
                  Deltagare

Annars vet jag att det cirkulerar sådana där ”monteringshus” för displayer som man sätter i taket… riv loss solskyddet och sätt displayen där vet ja…

Larry
                    Deltagare

Har just snubblat över ett Pioneer system med nav och hela kittet (utpris ca 45000kr) med en 10″-skärm och en 7″… kommer nog komma över det till ganska bra pris… DÅ blir det bygge kan jag lova 🙂
                      Återkommer om det blir något!

MickeM: Har det blivit något för dig då?

MickeM
                      Deltagare

MickeM: Har det blivit något för dig då?

Hupp, nää… jag köpte en ny cykel istället. Den står i garaget. 😀
                        Men gissa vad… den heter iaf GT!!! Muaha! Svart o blå. Kunde inte
                        bli bättre. Har ju en Impreza GT, blå. 🙂

Men skulle vara kul med en sådan skärm på ett klokt ställe för
                        övervakning eller på nåt sätt ha en laptop. Men eftersom jag inte
                        riktigt hade koll på vad jag skulle ha skärmen till i dagsläget
                        så fick den vara.

/MickeM

Larry
                        Deltagare

Låter som ett klokt beslut att köpa en cykel istället för en skärm! 🙂 Något mer aktiverande om man säger så!

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.